2.825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse

Hejsa, jeg ville høre om der var nogle her inde på SG, som enten havde gode eller dårlige anmeldelser af Leovince Hand Made X-Fight udstødning.

Går selv og overvejer at købe et, men ville lige høre hvad jeg erfaring med udstødningen var, og har i dysset den om når i har sat udstødningen på? Hvilken gearing køre i med, generel viden omkring hvordan det er.
Mvh Teis Madsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse
  • #2   16. jul 2013 Beslagene, er det et af dem der sidder fast der hvor standart udstødning også sidder spændt fast? Og hvad, hvor meget giver det på toppen?

• #4   16. jul 2013 det med den kan være besværlig og montere har den efter V6'eren, hvilken også til tider kunne være besværlig.

det har jeg også oplevet med andre udstødninger så det kan ikke generalliseres til udelukkende X-Fight udstødningen.

X-Fighten er sådanne set blot en "opdateret" version af V6'eren. og efter min mening en ganske fornuftig "opdatering"

Udfra hvad jeg har erfarret om X-Fighten ville nærmest bare sige det en V6-er med andet udseende. og de teoretisk er samme udst i bare hver deres generation.

• #5   16. jul 2013 Ja, jeg har næsten også kun hørt godt om det. Men jeg synes ikke lyden den giver er imponerende, men det kan jo ikke andet end at blive bedre fra standart udstødning så. smiley

• #6   16. jul 2013 altså det undre mig folk generalisere "lyden"

kort og godt: det er en knallert, og bliver aldrig til andet.

og det er også netop lyden "de blå" går efter. Lyden kan fortælle alt.

(nu siger jeg ikke det næste der kommer nu er en kendsgerning, men det stof til eftertanke)

Jeg har kørt tunet i 6 år, har altid (næsten) sørget for maskinen ikke lød tunet, og jeg er aldrig blevet stoppet på vejen.
    hvorimod jeg kender flere som, ja elsker larm, og de kan jo næsten betale politiets omkostninger + julefrokost.

det da fedt en maskine lyder af lidt, men jeg brød mig personligt ikke om V6 da den ofte larmer mere end den yder.

jeg vil have noget der lyder af hvad det er, og ikke brøler som om man tabte udstødningen i sidste sving.

hver udst har sin lyd, og nogle lyder helt forkert ja, men tænk, hvorfor mange bruger FX v6 og Std "dæmper"

helt klart bedre end standart, uden tvivl.
    og som V6'eren er X-fighten også en fin udst til sin klasse.

og det skulle ikke undre mig hvis den bliver ligeså populær som V6'eren, selvom jeg tror det bliver lidt en kamp at få den op på de niveau.

om lyden er imponerende eller ej, man kan jo ikke få det hele smiley

• #7   16. jul 2013 Du har fuldstændig ret i det du siger, og kan også godt se det fornuftige i det. Men ja, min personlige mening er bare at den ikke lyder af meget, hvilket kan være godt i rigtig mange tilfælde.. Men ja, den en smagssag. Men kan 100% godt følge dig i det du siger, du har ret smiley

• #8   12. jan 2017 Jeg har nu kørt med den i lidt over en måned på min Senda. jeg synes det er en virkelig lækker uds. som egentlig yder det samme som en v6. Havde en v6 på før, og kan ikke mærke forskel. Det eneste der irritere mig lidt, er at forrøret ruster, og jeg forstår ikke hvorfor det ikke er lavet i rustfrit stål? Men alt i alt en lækker udstødning til pengene, rimelig nem at montere, og en god lyd synes jeg.
    Bestemt en udstødning jeg vil foreslå til en Senda ihvertfald! smiley

Kommentér på:
Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse

Annonce