2.825 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse
Hejsa, jeg ville høre om der var nogle her inde på SG, som enten havde gode eller dårlige anmeldelser af Leovince Hand Made X-Fight udstødning.
Går selv og overvejer at købe et, men ville lige høre hvad jeg erfaring med udstødningen var, og har i dysset den om når i har sat udstødningen på? Hvilken gearing køre i med, generel viden omkring hvordan det er.
Mvh Teis Madsen.
0 synes godt om
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 5 Emner: 9 Svar: 30
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 272 Scootere: 157 Emner: 1.178 Svar: 9.855
det har jeg også oplevet med andre udstødninger så det kan ikke generalliseres til udelukkende X-Fight udstødningen.
X-Fighten er sådanne set blot en "opdateret" version af V6'eren. og efter min mening en ganske fornuftig "opdatering"
Udfra hvad jeg har erfarret om X-Fighten ville nærmest bare sige det en V6-er med andet udseende. og de teoretisk er samme udst i bare hver deres generation.
aug 2011
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 272 Scootere: 157 Emner: 1.178 Svar: 9.855
kort og godt: det er en knallert, og bliver aldrig til andet.
og det er også netop lyden "de blå" går efter. Lyden kan fortælle alt.
(nu siger jeg ikke det næste der kommer nu er en kendsgerning, men det stof til eftertanke)
Jeg har kørt tunet i 6 år, har altid (næsten) sørget for maskinen ikke lød tunet, og jeg er aldrig blevet stoppet på vejen.
hvorimod jeg kender flere som, ja elsker larm, og de kan jo næsten betale politiets omkostninger + julefrokost.
det da fedt en maskine lyder af lidt, men jeg brød mig personligt ikke om V6 da den ofte larmer mere end den yder.
jeg vil have noget der lyder af hvad det er, og ikke brøler som om man tabte udstødningen i sidste sving.
hver udst har sin lyd, og nogle lyder helt forkert ja, men tænk, hvorfor mange bruger FX v6 og Std "dæmper"
om lyden er imponerende eller ej, man kan jo ikke få det hele
aug 2011
apr 2016
Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 1
Bestemt en udstødning jeg vil foreslå til en Senda ihvertfald!
Leovince Hand Made X-Fight - Bedømmelse