Pgo hot 50 smider 1 dl benzin ved fuld tank {{forumTopicSubject}}
Hjælp min pgo hot 50 som lige har fået monteret en ny std karburator smider 1 dl benzin når benzin tanken fyldes helt op... Jeg har taget benzinslangen af karburatoren og der kommer kun det benzin ud som er i benzinslangen så min vacumhane fungere korrekt... Så I min verden er det nålen eller svømmeren som ikke holder tæt men da hele karburatoren med alt indmad er nyt så er jeg helt uforstående overfor at den smider 1 dl benzin når benzin tanken fyldes helt op men kan det være fordi at det er en uoriginal eller måske defekt benzin dæksel der sidder i toppen af tanken sådan så der ikke er det vacum i tanken der ska' være??? Forresten så er det eneste som ikke er nyt i karburatoren min tomgangsdyse som er str 35 i bundkaret og nåledyseskruen som også sidder i bundkaret med min dyse 72 i toppen og dysen er heller ikke ny så de 3 ting er ikke nye men det burdte da ikke ha' noget at sige??? Sælgeren af min scooter sendte mig en ny karburator hvor jeg så smed de 3 ting over i bundkaret men ellers var resten nyt og han havde indstillet svømmeren og nålen manuelt så det holdte tæt da han testede den men den fungere ikke nu hvor jeg har monteret den nye karburator og fyldt benzin tanken helt op??? Hjælp
okt 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Scootere: 4 Emner: 31 Svar: 177
mar 2010
Følger: 94 Følgere: 94 Emner: 203 Svar: 5.899
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427
Pgo hot 50 smider 1 dl benzin ved fuld tank