{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2 kan ikke starte
  • #1   28. jul 2013 så den kan godt starte nogle gange?
    Og er den helt std?

ellers lav en film så er det nemmere at sige

• #2   28. jul 2013 For mig lyder det som om at den enten skal have en karburator rensning eller, at den ik for noget olie og varmesætter sig eller har tidligere varmesat sig.. Eneste måde du kan tjekke det sidste på er, ved og hive toppen/cylinder af og kigge...

• #3   28. jul 2013 Den kan ikke starte nu både med kick og el og skiven er pillet men hvordan kan man tjekke om den for olie

• #4   28. jul 2013 Blander du selv? hvis ja, hvor mange % giver du den så?

Hvis du ikke blander selv, så check lige om du overhoved har olie i.

Ellers check efter for utætheder

• #5   29. jul 2013 Du kan tjekke det ved og pille olieslangen af evt. ved karburatoren, så enten træde på kickstaren eller bruge El-starten og se om der kommer olie ud af slangen..

• #6   7. aug 2013 Der kommer ikke noget olie ud af slangen så den for vist ikke noget olie så hvordan kan man lave det

• #7   7. aug 2013 Hvis ikke der kommer noget olie ud og du har tjekket slangerne fra olietanken og videre karb, så er det din oliepumpe som er død og skal skiftes. Du kan også vælge og blande selv, hvis ikke du vil udskifte oliepumpen..

Nu er jeg ikke klar over på hvilken model alle hvilken årgang de gik væk fra det, men på min Speedfighter1ére er den født med kabelstyret oliepumpe. Prøv og kig om der sidder en kabelstyret eller en mekanisk på din, mere så det ikke er kablet som er knækket. Hvis det er den med kabel så giver den olie i takt med, hvor meget du drejer på gashåndtaget og ikke som den mekaniske som bare spytter ud.
    Når du nu er igang og tjekke, så ville jeg også tjekke cylinderen. Det kan være uheldig at den grundet ingen olie, kan have taget den med i faldet :(.

• #8   7. aug 2013 Nu har jeg selv blandet olie i benzinen og den kan stadig ikke starte og det er en mekanisk oliepumpe der er på

• #9   7. aug 2013 Hvordan er krompressionen på den, for er den dårlig eller svag ville jeg tjekke stempel/cylinder.

Kommentér på:
Speedfight 2 kan ikke starte

Annonce