{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.892 visninger | Oprettet:

Honda CD 50 - Oplagt til nedlagt udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg er ved at kigge alskens sider igennem for at finde mig en CD 50'er, som jeg skal bruges til at toure gennem europa på. Da jeg forventer at skulle pakke op med saddeltasker på begge sider af maskinen vil det være upraktisk at købe en med den oplagte udstødning, men da de fleste salgsannoncer omhandler modeller fra 1975 og før ville jeg høre om det er muligt at montere en nedlagt udstødning på en af disse?

Og dertil om der er andre markante ændringer mellem maskinens årgange?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CD 50 - Oplagt til nedlagt udstødning
  • #1   7. aug 2013 kan du sagtens...den originale tun udstødning var den liggende

  • #2   7. aug 2013 Okay, så i bund og grund er den eneste forskel mellem de to udstødningen?

    Og kan se på www.daxshoppen.dk at kategorien med den nedlagte udstødning står under CD 50F, betyder dette at modellerne der originalt er lavet med nedlagt udstødning hedder CD 50F eller er der andre forskelle når det er en F-model?

    -Og tak for det hurtige svar Frank! smiley


  • #3   8. aug 2013 tank baggaffel sideskjolde på F er anderledes..sikkert en masse andet også.. på den gamle model var den nedlagte udstødning større i afgangsrøret i forhold til den oplagte.deraf tunudstødning...stammede sandsyndligvis fra deres 65 eller 75 ccm motorcykler....sådan er det ikke med de nye nedlagte..der er forrøret mindre end den oplagte men nu snakker vi op til 74-75...jeg kan ikke blive ved med at huske det eksakte...erindrer bare at vi satte de nedlagte på når de skulle ha de der 5-10 km mere på toppen..og så brølede de meget mere...vil du have noget mere nøjagtigt må du snakke med Dax erik...han ved alt om det

Kommentér på:
Honda CD 50 - Oplagt til nedlagt udstødning

Annonce