{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker forsikringen
  • #2   13. aug 2013 Forsikringen dækker, betaler pengene til modparten, men kommer derefter og vil have penge fra dig.

Blev engang banket ned i en højresvingsulykke, på en ulovlig knallert. Det var 100% billistens skyld og han indrømmede på stedet at han ikke havde set mig.

Dog vidste jeg godt at politiet ville rulle den hvis de kom, så jeg trak knallerten hjem med sprunget milt og indre blødninger, hardcore. smiley Men jeg har fået forsikringspengene osv.

• #5   13. aug 2013 De dækker i første omgang, men kan kræve at du betaler dem bagefter, og det kan hurtigt løbe op i en million kroner

• #6   13. aug 2013 Du skal betale af egen lomme - Forsikring betaler, men så skal du også betale forsikringen de penge, de har betalt for den ulykke du har været ude i smiley
    - Det kan ende med at du skal betale flere millioner kroner i erstatning for at have kørt en lille pige eller dreng ned smiley

• #7   13. aug 2013 Forsikringen dækker, sålænge der ikke er synligt tun på, f.eks. Knæk, og powerluftfilter(ja, det tager de som tun). Har nu ringet rundt til 15 forsikringsselskaber, og de siger alle sammen, det samme smiley

• #9   13. aug 2013 Så konklusionen er, hvis den er diskret tunet så kan de godt dække? smiley

• #10   13. aug 2013 Lad nu bare vær med at tag chancen, hvis du ikke er klar til at tag konsekvensen

• #11   14. aug 2013 Hr. Skou, måske du skulle læse tråden igennem, skrev at en ven og jeg diskuterede om forsikringen talte på en tunet scooter...

• #12   14. aug 2013 I DK skal ALLE køretøjer med motor, som minimum være forsikret af en lovpligtig ansvarsforsikring, som dækker ALLE de skader DU forvolder på andre, ved evt ulykke eller lign.
    Den person som er skyld i skaden/ulykken, er også den person som skal betale udgifterne herom, dvs det er skadevolders forsikring, som skal betale udgifterne.
    Så hvis man bliver påkørt af en bil, eks i et højresving, så er det bilisten der er skyld i uheldet, dvs det er bilistens forsikring der skal dække hele lortet, også er det pisse lige meget om din knallert er lovlig eller ulovlig, da det ikke er dig som er skyld i skaden.
    MEN MEN MEN............
    Er det omvendt dig der har skylden for uheldet, og din knallert er ulovlig, så er sagen en helt anden. Dit forsikringsselskab betaler i første omgang, men de kommer og vil have pengene fra dig senere, og det er ikke småpenge. Jeg har en kammerat der var skyld i et uheld da han var 17år, og han kørte på en ulovlig knallert, og han fik en regning på næsten 400.000kr, som han stadig går og betaler af på i dag.

Kommentér på:
Dækker forsikringen

Annonce