{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Knallert regler {{forumTopicSubject}}

Hej
Alle sammen her inde jeg ville lige hører om der var nogle af jer der kender de nye regler eller selv har haft erfaring med dem for så vidt jeg kan læse under ubetinget frakendelse af kørekortet hvis du kører over 100 km/t eller over 100% af den skiltede hastighed vil det så sige uanset om jeg kører 70 eller 100 km/t er det så stadig en ubetinget fra kendelse ?

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert regler
  • #2   17. aug 2013 Okay mange tak så bøden er det samme smiley
    Men er det så kun en ubetinget fra kendelse når man kører over 100 km/t ?
    smiley

• #4   17. aug 2013 Hvis man højst må køre 40 på en vej, og du bliver målt til 81 kmt, så er det over 100% overskidelse af den skiltede hastghedsgrænse, og så må du ikk køre 30nalle mere

• #5   17. aug 2013 Mange tak begge 2 for svarerne smiley
    Men Max C vil det så sige bare for og være sikker som du siger der står på skiltet 40 men bliver stoppet med 81 så må jeg ikke kører 30 knallert mere men vil det så også gå ud over mit bil kørekort når jeg engang skal tage det bliver det så udskudt med 1/2 år hvis jeg køre mere end 100% ?
    smiley

• #6   18. aug 2013 Jep.

De nye regler om straffe ville være fair hvis man måtte køre 30er som 15årig (hvilket var meningen da venstre i 2011 indførte de nye straffe) og man måtte køre 45-er som 16årig, og 125cc som 17årig.

Men sådan er straffene blevet.

En eller anden, brænd alle politiets motorcykler af!
    Tak smiley

Kommentér på:
Knallert regler

Annonce