564 visninger
|
Oprettet:
Køb af scooter. {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har ikke det der minder om forstand på scootere, men står og skal bruge en, jeg står og tænker en 45'er. Jeg har haft lidt forskelligt i tankerne, første tanke var en Baotian fra helt ny da de ikke koster det vilde, (er det noget lort?) men så fik jeg afvide at det var bedre at købe et godt mærke brugt. Og der er så nogen forskellige navne: Aprilia, PGO Hot50, Piaggio, Gilera Stalker er det helt galt? Sidste spørgsmål er så at jeg har fået tilbudt en Aprilia til 3000 kr men den har kørt 186xx, syntes det lyder af meget, men er jeg helt galt på den?
Mvh Brian K
jan 2006
Følger: 80 Følgere: 78 Scootere: 23 Emner: 204 Svar: 2.414
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.086
Om 186xx km er meget vil der også være en masse meninger om, min personlige mening og erfaring er nej, det er ikke meget, hvis maskinen ellers er velholdt, jeg ejer selv en Aprilia med over 65xxx, den kører stadigt som ny, og er bestemt blevet mishandlet gennem dens liv.
Mit råd må være, se på de forskellige maskiner, vælg en eller 2 du har interesse i, og prøv dem så begge, det er meget bedre at danne sit eget overblik end at spørge en masse mennesker, der vil altid være folk der vil anbefale den ene, og kun have negativt at sige om den anden.
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Køb af scooter.