{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Stalker anlæg {{forumTopicSubject}}

Hvordan tror i et anlæg ville lyde bare med en af dem her i mono?
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=8827&pk=1&produkt=Renegade_RX830_-_8%22_H%F8jttaler
Hvor stor forstærker tror i jeg skal købe, ville det være nok med en af de billige 20-30W rms kina forstærkere? for eksempel denne
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/01552900309/0-1688-311-1525-3476/MINI_AMPLIFIER_2Extreme_300W.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalker anlæg
  • #1   25. sep 2013 Det vil da kunne spille, men det vil spille af H-til.. Du kan lave 60rms på den forstærker ved at brokoble.. og den sub skal bruge 150wRMS for at spille optimalt.. allerede der har du jo problemerne.. det andet problem er, at du slet ikke har nok Amp på din scooter til at trække anlægget til at spille ordentligt smiley

• #2   25. sep 2013 Det er ikke en sub, men en ret stor 3-vejs højtaler, men tror du det ville lyde godt med den forstærker?

• #3   26. sep 2013 Korte svar = Nej

Længere svar = Uanset om det er sub eller ej, vil det ikke spille godt.. det vil spille, ja, men spille godt, nej.. Du har ikke nok forstærker kraft til at trække den højtaler der smiley
    Og hvad skal du med anlæg ? det er en scooter.. At stå på tanken med drengene, drikke cultshakere og høre musik fra en scooter er da nok så kikset det overhovedet kan blive smiley
    Spar pengene fra anlæg og brug det på at sætte scooteren i stand istedet.. Anlæg spiller ikke godt, bliver ikke pænt, og er ikke sejt smiley

• #4   26. sep 2013 smag og behag, og desuden kunne jeg sku ik finde på at drikke det konfirmand vand smiley hvis det skulle spille nogenlunde godt, skulle jeg så bare tage for eks 2 5,25 højtalere som bruger 35 W rms i stedet? og personligt syntes jeg at det er "smart" nok at have anlæg deri, min hjelm kan alligevel ik være der smiley

• #5   26. sep 2013 Hvis du skulle ha noget der spillede efter forstærkeren, så ville 2x30RMS være at forestrække.. dvs to højtalere på 3w RMS hver.. de er mindre, men sæderummet er heller ikke bygget til lyd, så en for stor højtaler vil bare lyde af helvedes til smiley 2stk 6.5" eller lign tror jeg ville være optimalt..

Kommentér på:
Stalker anlæg

Annonce