128 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hot for fælg"
Hot fælg.
hvad for et dæk passer på mig fælg foran , da jeg gerne vil have noget andet, det er grimt, og stort. kig i min annonce hivs der er ;). hvis i har noget i vil sælge kontakt mig, eller skriv,
hvad for et dæk passer på mig fælg foran , da jeg gerne vil have noget andet, det er grimt, og stort. kig i min annonce hivs der er ;). hvis i har noget i vil sælge kontakt mig, eller skriv,
Skrevet af: "Unknown sx" . - 28. dec 2008
spacer til for fælg på hot 12"
hey søger et sted man kan købe spacer til en hot 50 gammel model forgaffel fordi jeg har 12 " på min nu og skal bruge en spacer hurtigt
hey søger et sted man kan købe spacer til en hot 50 gammel model forgaffel fordi jeg har 12 " på min nu og skal bruge en spacer hurtigt
Skrevet af: - 32xx Racing - Gregersen - - 11. jul 2010
Aerox fælg/hot forgaffel
hey, er det fuldstændig umuligt at få en aerox for fælg til at passe over på den orginal hot forgaffel`?
hey, er det fuldstændig umuligt at få en aerox for fælg til at passe over på den orginal hot forgaffel`?
Skrevet af: Magnus B - 12. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 23 Emner: 3 Svar: 2.082
Hot for fælg