{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg sige?? {{forumTopicSubject}}

Hej sg, jeg står her og ved ikke hvad jeg skal sige...
Sagen er den at jeg har jo min sx50, den har kun de 3 gear men jeg har jo den der til 6 gear, det vil jeg gøre....
Men min far sagde da jeg købte den at den ikke måtte have 6 gear for ham da han mente at jeg bare kom til at køre stærkt hele tiden og så det ville gå galt... men nu har jeg haft den i noget tid og jeg vil virkelig gerne have den 6 gearet af mange årsager, men aner ikke hvordan jeg skal formulere det til ham, det er nemlig svært at skulle tage en diskussion med ham fordi han stopper ikke før han får det sidste ord, han har dog selv haft en knallert engang som kørte 80.
Men hvad skal jeg sige???
Det skal jo være sådan at jeg lige "owner" ham smiley
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg sige??
  • #1   5. nov 2013 Man kommer til at køre mere varieret med 6 gear og nu er den trods alt og beregnet til de hastigheder.
    Du har vel også kørt en del på den så du kender mht til bremser og manørering?

Og spørg ham lige om han ikke synes det var irriterende at bruge så lang tid på at overtale hans far den gang

• #3   5. nov 2013 jo men hvis jeg bare laver den om så opdager han det hvis jeg skal have lavet den og jeg ikke selv kan finde ud af det, fordi så prøver han det når han er færdig, det gjorde han da jeg skulle lave en toppakning smiley

• #4   5. nov 2013 Hvis den i forvejen kører for hurtigt med 3 gear - som det ser ud til, ud fra din profil - så brug det som argument. Hvorfor dog køre 50 når den er bygget til at køre noget hurtigere - affjedring osv. er trods alt noget mere stabilt på sådan en maskine, og bremserne, kontra en SD scooter. Bare lov ham at du holder hastighedsgrænserne hvor de skal holdes, og lader vær med at køre det som min (bil)kørelærer kalder "bøllekørsel" smiley

Edit: "Hold hastighedsgrænserne hvor de skal holdes" - ja, det var lidt dumt formuleret, men du forstår vel hvad jeg mener. smiley

Kommentér på:
hvad skal jeg sige??

Annonce