{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

ang annonce på neos {{forumTopicSubject}}

hey boys and girls smiley
jeg tænkte på om det er mig der er helt væk ang min annonce er den alt for dyr eller hvad tænkte på at sætte den på tilbud til 3500 men det synes jeg os bare er meget billigt ??
når man tænker på den er autolakeret og intet fejler og endda er standard og aldrig har været tunet ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang annonce på neos
  • #1   8. dec 2013 Ligefrem tilbud.. Altså, tager du min suzuki katana fx. Den blev solgt for 3000.

Jeg havde sat den til 3500 i flere måneder, ingen bud.

Og vil da sige, den der neos skal da have 0 fejl før den bliver 4200 værd i mine øjne.

• #2   8. dec 2013 den er ellers flot din katana !
    det må bare være markedet der er helt dødt ! men der følger os et komplet nyt skjoldsæt med ??

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.087
    #3   8. dec 2013 Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte med din annonce.

Billederne er elendige, det eneste de gør er at få maskinen til at se yderst ringe ud, at den er autolakeret er ikke altid et hit, den ville have været mere værd med den orginale farve.

Udstødningen er ikke standard, det er en Sito.

• #4   8. dec 2013 Udstødningen kan gøre RIGTIG meget, og den sito du har på gør bestemt intet godt for maskinen når det kommer til udseendet.

• #5   8. dec 2013 Udover det så ser den grønne farve og den hvide farve grimt ud sammen + malingen skaller på siden kan man se. Slet intet godt og sige om den, udover den måske kører godt og er fra 2008.

• #6   8. dec 2013 De lakerede skjolde og alt det andet der er malet trækker prisen meget ned, samtidigt med at der er en smadret forskærm, lak skaller af osv.. i mine øjne ligner den et lig man har forsøgt at sminke...
    Kan ikke sige det tit nok, skal man have penge for en scooter skal den stå pæn og original, alt det med fikse farver, fjernede klistermærker, tun osv. trækker prisen helt i bund, havde vi den stående i butikken ville den ryge afsted hvis der stod en med 2000 i hånden...

• #7   9. dec 2013 har samme problem får heller ikke de vilde bud på min hvad kan problemet være?

• #8   9. dec 2013 Utroligt når folk ikke selv kan se problemet.
    Vi er i December måned, det koldt, det juletid, og den ene forlanger 4500 for noget som ligner lort, og den anden forlanger 6500 for noget som ser okay ud, men som forventer en pris som man kun kan forvente når det LIGE ER BEGYNDT og vise +10-15 grader, og ikke nu hvor vi begynder og få vinter og sne.

Det da åbenlyst, præcis som med motorcykler. Folk sælger motorcykler når sæsonen er slut, og andre siger endda ''SPAR 20.000 KRONER'' ved og købe en motorcykel i starten af vinteren, velvidende om at personen ikke kan køre på den det næste halve år, men så har personen sparet 20.000, i forhold til hvad personen skulle give i april - maj måned hvor motorcykelsæsonen er skudt igang og hvor det så småt begynder og blive varmere igen.

• #9   9. dec 2013 Og ja, nok er den jog r pænt malet, men maskinen er fra 2005, tunet og med ulovligt lys foran, så og forlange 7500 op mod vinteren, det da i hvert fald forventningsfuldt.
    Der er intet som får den normale person til og tænke ''Nøøj, 7500, det da billigt, så den tager jeg lige ud og køber''

Prisen spejler at man må finde den helt rigtige køber, og den helt rigtig person som lige har sparet op i lang tid, eller som lige er blevet konfirmeret, eller lignende.

Sætter man den op imod andre originale jog r (originale er mere værd) som står i samme prisleje og som er nyere end din jog r fra 2005, og til samme pris, eller måske endda billigere, og som ikke er ulovlig og blevet rodet i motoren på, så valget jo rigtig nemt. Hvorfor så vælge din?

http://www.dba.dk/yamaha-yamaha-2008-9800-km/id-1004813192/

Valget mellem din og den her er jo nemt. Spare 1500 kr og få en original og pæn jog r, som er 3 år nyere end din.

Du skal måske revurdere hvad din maskine egentlig er værd i sidste ende smiley

• #11   9. dec 2013 Tændrør tg, skrabermærkerne ved fodpladen er jo fordi han sidder med fødderne deroppe, så er det jo klart det går gennem lakken og smider malingen væk;)

• #12   9. dec 2013 og jeg har helt nyt fodskjold ? smiley

• #13   23. dec 2013 solgt for 4000...

Kommentér på:
ang annonce på neos

Annonce