474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

bws starter af H til! bws starter af H til!

hej sg jeg problem med min bws som ved går mig på af H til!
sidste par uger haft den har dyse lidt i for finde dysen den skal have jeg smed 90dyse i og den kørte dårlig med så 72dyse så skul jeg køre med chrokker smed 74 dyse i stadig sam smed 76 dyse igår og den gjorder stadig det samme jeg drejede luft skuren helt ind og så kørte den bare (udenn chrokker ) MEN da kom hjem igår og skulle have liv i den blev det et helvede! og vil ikke starte selv med hånden for kabu osv DOG til sidst kom den sq

men imorgen da skulle i skole kik ud 5min før og vil starte kørte på elstart chokker fra og til hjalp ikke pillede luft filtere af hjalp ikke hånden for hjalp heller ikke så tjekkede jeg benzin slangen kom der ikke noget ud af smiley jeg sugede i vakum og der kom noget hælte noget direkte benzin i kabu og trædet og trædet 3mins tid så gav jeg sq op. hvad fanden sker der for lortet da havde 74 dyse i kørte den kun med chorker kunne den fint starte (sådan ok ) men nu med 76 dyse luft skuren helt inde os, køre ok os men død optræk hvad fuck kan det dog være???????

håber i kan hjælpe og lige vil give tid til læse det og forstå
Alt std med 45 udstørning og en 17,5mm kabu vakumhanen næsten helt ny smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bws starter af H til!
Kommentér på:
bws starter af H til!

Annonce