{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

hælp {{forumTopicSubject}}

hej nogle der kan hjælpe mig med min lorte scooter er træt af den

udstødning topperformenc powerred

vario thansen tun

cylinder std

topstykke polini lang gevin

koblin std

tryk/trim std

killerem polini

karbu 21mm 90dyse benzin skrue 2 ud

ruller tror der sidder 5.5gram

problemet er nu at når man hiver choker op så starter den på 4 forsøg. og når den så er startet så Gasser den selv op totalt meget og tomgangs skrue er ude og gaskablet er løst. når jeg skal til at køre. så har den verdens dåligeste optræk den starter først med at køre når den er på 10kmt. når jeg så Gasser op. og så slipper gassen så køre den 30kmt uden at jeg gasse op. den kan finde på at køre 30km fra nørrebro og til amager uden at jeg Gasser op.

og hvis jeg giver den bund gas så køre den max 40-45km og når jeg så slipper så er det ligesom at den kommer ned i fart til 30km

hvad kan det problem skyldes

pliz hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hælp
  • #1   22. jan 2014 Start med at smide std topstykke på. Men det lyder som om den får falsk luft.

  • #2   22. jan 2014 rasmus -> Start med at fortæl hvilken scooter, og hvilken årgang der er tale om.

    Den er med GARANTI utæt et sted. smiley

    Men bortset fra det, hvorfor kører du med 21mm. til standard cylinder, det var da tåbeligt. smiley
    - Og med mindre dit polini topstykke er 50ccm. giver det heller ingen mening at køre med det.


  • #3   22. jan 2014 ja det også det jeg tror at den får falsk luft. det fordi jeg ikke har en std men det skal jeg nok skaffe jeg har bare hørt at man kan sætte tun topstykke på std cylle men jeg smider en std top og karbu på den og prøver med det tak for hjælpen

  • #4   22. jan 2014 det en pgo black magic med kort mina jog motor

  • #5   22. jan 2014 Du kan med fordel smide et 50ccm polini tun topstykke på, men IKKE et 70ccm, så vil den køre medre med standard topstykke.
    - Hvis du skal ud og købe et topstykke, så køb et der er højkomprimeret, eller et 45'er topstykke, da 30'er topstykket er meget lavkomprimeret (det har et dybt/stort forbrændingskammer). Det vil give bedre trækkræft.
    Og en 17,5mm karburator vil være perfekt til standard cylinderen.

    Men det er som sagt med garanti fordi den er utæt et sted du har problemet.


  • #6   29. jan 2014 Hej igen folkens nu har jeg sat std karbu og std topstykke. Nu kæresten 50km men rumler eller ryster totalt meget somom motoren skal sprænge. Min kobling er std og det samme med trim og tryk. Min killerem polini lidt længer end den originale yamaha rem kan det være den kan det være at man ikke kan benyt den udstødning på std cylle. Kan det være min vario. Eller ruller

  • #7   29. jan 2014 Ryser den kun ved gas eller også når du slipper gassen? Rasler den?

  • #8   30. jan 2014 Nej den rasler ikk men det svært for den at komme op på de 50km. Og når man så slipper gassen på 50km. Så er det somom at den bremser helt vildt op og vil bare ned i fart. Men hvis jeg holder gassen på 50km. Så rasler den ikke bare men er ved at sprænge. Jeg tror hvis man bliver med med at holde gassen så går lortet i stykker sikkert.

  • #9   30. jan 2014 Kan du prøve at lave en video"?

  • #10   30. jan 2014 okay prøver at gøre det idag

Kommentér på:
hælp

Annonce