{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

sonic problemer {{forumTopicSubject}}

ja, nu er den gal med min sonic igen. smiley

problem 1: for hjulet kan rykke sig fra side til side, cirka en halv cm det begyndte det at gøre på vej hjem fra skole idag, hvad er der galt der? smiley

problem 2: når jeg trækker den så siger den nogle banke lyde fra den bagerste del af blokken, ved ikke om den os gør det når jeg køre, for der kan jeg ikke høre det, hvad skal jeg tjekke der? smiley

problem 3: den starter utroligt dårligt, skal sprøjte diesel start ind i karbu og så os have en finger i luftfilteret, så kan den starte på omkring 40-50 kick, er det noget tændrør eller?? smiley

det ville hjælpe mig utroligt meget at få fikset de ting, da jeg køre 10-15 km. på den vær dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sonic problemer
  • #1   22. jan 2014 1: kontroller det er spændt ellers er det nok et hjulleje.. 3: lyder som om din choker ikke virker eller at svømmerventilen er utæt så den stille og roligt drukner sig selv. Hvis jeg var dig ville jeg kontrollere tændrøret og rense din karburator plus luftfilter

• #2   22. jan 2014 2. stil den på støttefod og pil kickstarter skjoldet af så du kan dreje baghjulet rundt og så høre og kigge hvor det kommer fra.
    1 og 3 gør som Jesper s siger. Kan også være den har en enten for stor eller lille dyse. ( har den kørt fint før ? )

• #3   23. jan 2014 christopher: den har i den tid jeg har haft den, været meget mærkelig, lige da jeg fik den, så kørte den perfekt med dyse 70, hebo racing vario og vl14 membran, men efter jeg har gjort den standart har der ikke været andet end problemer, den trækker dårligt og den starter dårlig, altså dens træk tror jeg er fordi der stadig sidder gul tryk og trim fjedre i, og andre ruller, som da jeg fik den, men den køre i bund og grund fint nu (bare ikke op af bakke). men det først her i starten af året den begyndte at starte virkeligt dårligt efter jeg havde fundet ud af at mine membran plader gabte, så jeg skiftede dem og købte et nyt choker kabel så den forhåbentlig ville starte bedre, men efter det blev skiftet har den kørt godt men starter mega dårlig smiley

• #4   23. jan 2014 og 1 var hjulleje, skiftede bare fælg, tak for det! smiley

• #5   23. jan 2014 okay. men hvis du er sikker på tændrøret har en god farve og det IKKE er fordi den får for lidt benzin. så prøv og skift tryk fjederen ud og se hvad den så siger. smiley

Kommentér på:
sonic problemer

Annonce