1.373 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "bremse lys"
Bremse lys
Har lige købt en pgo hot 50 fra 2011 Alt lys virker undtagen bremse lys, er det lovpligtigt? Hvis ja er der nogle der ved hvordan man laver det så?
Har lige købt en pgo hot 50 fra 2011 Alt lys virker undtagen bremse lys, er det lovpligtigt? Hvis ja er der nogle der ved hvordan man laver det så?
Skrevet af: Daniel B - 3. sep 2020
bremse lys
hej jeg har lige købt bremse lys kontakt til begge sider og har sat dem rigtig men når jeg trykker bremsen ind både foran og bag på sker der ikke noget. Bremselys skal jo blinke/lyse når man brem...
hej jeg har lige købt bremse lys kontakt til begge sider og har sat dem rigtig men når jeg trykker bremsen ind både foran og bag på sker der ikke noget. Bremselys skal jo blinke/lyse når man brem...
Skrevet af: NightStonerCrew the-king . - 3. aug 2018
bremse lys
hej kan fadme ikke få det bremse lys til at virke Byttede om på ledninger nu lyser bremse lys hele tiden og når man tar bremse lyser normalt lys hjælp
hej kan fadme ikke få det bremse lys til at virke Byttede om på ledninger nu lyser bremse lys hele tiden og når man tar bremse lyser normalt lys hjælp
Skrevet af: Sebastian Borup J - 16. mar 2017
Spar penge på din forsikring
Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.095
(1) Lille knallert kan være forsynet med:
a) En forblinklygte og en bagblinklygte i hver side efter reglerne for to-hjulet
motorcykel, idet dog afstanden mellem forblinklygterne skal være mindst
0,22 m og mellem bagblinklygterne mindst 0,14 m. Blinklygterne må ikke
være anbragt mere end 0,90 m over vejbanen.
Kontrolanordningen skal ikke angive fejl ved blinklygter.
Før 01.05.77: Invalideknallert, der er godkendt inden denne dato (»TUM«-
mærket), kan på hver side være forsynet med én retningsviserblinklygte, der skal være synlig forfra, bagfra og fra siden.
b) En stoplygte efter reglerne for to-hjulet motorcykel, idet stoplygten dog ikke
må være anbragt mere end 0,90 m over vejbanen. Stoplygten skal ikke lyse
ved aktivering af forhjulsbremsen.
Før 01.05.77: For knallert, der er godkendt inden denne dato (»TUM«-
mærket), gælder, at stoplygte kan være anbragt mindst 0,30
m og højst 1,50 m over vejbanen.
(2) Såfremt invalideknallert er forsynet med stoplys, skal der forefindes to stoplygter.
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Positionslys lyser konstant. Det viser at du kommer kørende.
Bremselys lyser når du bremser. For at vise du sænker farten.
Men begge dele er selvfølgelig lovpligtige.
okt 2011
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 5 Emner: 48 Svar: 340
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
Måske en Puch MS ejer der kan bekræfte ?
Men hvis scooteren er født med bremselys så skal det nok være på.
bremse lys