282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

gnist gnist

hej nogen der gider hjælpe

jeg har en Black magic med jog motor og jog spole og jog cdibox men kan ikke få den til at gniste godt den gnister lidt og det er rødt men den er ikke lang eller blå

jeg skiftede cdi boxen igår og der kørt den skønt end til i dag så kørt jeg til skole men da jeg skulle starte den gad den ikke gniste som den gjorde da jeg skiftede cdien det er std cdi

cylle std
alt std
vario thansen

skal tunes mandag

men hvad tror i der er galt jeg har brændt 2 cdibox nu

og jeg aner ikke hvorfor når jeg køre 2 lange tur fra Nørrebro til amager og tilbage så er cdien død er det fordi jeg køre med std cdi og den køre 50 scootern

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gnist
  • #1   5. feb 2014 Passer resten af ledningsnetet til motoren?
    Sørget for ordentlig stelforbindelse?

• #2   5. feb 2014 ja alt med ledninger passer men det er netop det er problemet lige nu jeg ved ikke hvordan man laver en god en du skal tænke på det jog motor på pgo stel så aner ikke om man kan det eller hvordan hvis nu jeg skal lave et hvordan forslår du jeg gøre

• #3   5. feb 2014 jeg har bestilt rsetup cdibox lige nu fordi jeg tror det ubegranset der skal sidde på min da den skal tunes
    og ikke begrenset
    jeg har også en sonic men den har edermandme god gnist

• #4   5. feb 2014 Så brænder du jo bare din r-setup af også, hvis ikke du finder problemet..
    Hvis ikke dit ledningsnet passer til motoren, vil spændingsregulator osv. jo ikke passe over.

• #5   5. feb 2014 men jeg har ikke sat min cdi til leedningsnetet jeg har sat den til motorn og kun sluk ledningen er til ledningsnetet til nøjle og de to ledninger til lys så jeg har lidt på en måde lavet sådan så man kan starte den uden ledningsnet

• #6   5. feb 2014 hvad har spændingsregulator at gøre med den ikke gider gniste der det den der fejler noget så

• #7   5. feb 2014 Eftersom du ikke har sat den til, har den intet med dit problem at gøre smiley
    - Hvis jeg var dig, ville jeg prøve med en anden tænding og svinghjul. Eventuelt lån et sæt af en kammerat.

• #8   5. feb 2014 når du siger tænding mener du så spolen
    jeg skifter svinghjulet mandag da jeg har et og har værktøj til det

• #9   5. feb 2014 men lysset virker perfekt på den lige meget hvad eller hvor jeg sætter de ledninger hen så brender min cdi alivel

• #10   5. feb 2014 jeg havde sat ledning fra spole til stel fra spole til motor og det virker ikke men det virker kun på min sonic og der sidder spollen og cdien på precist den same måde

• #11   23. feb 2014 nu har jeg sat ny tænding på og svinghjul og rsetup og original pgo spole nu kan den køre men stadig rød gnist lidt blå i det men den holder ikke tomgang mere og den starter på choker på 3-4 forsøg

Kommentér på:
gnist

Annonce