244 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "R-setup 70ccm"
R-setup 70ccm ?
Er der knald på det kit ?. kan det gå på baghjul med rette indstilling ? R-setup sport 70ccm
Er der knald på det kit ?. kan det gå på baghjul med rette indstilling ? R-setup sport 70ccm
Skrevet af: Emil :). - 9. dec 2012
r-setup 70ccm
Hej. Har et yasuni z knæk, så jeg overvejer at bestille r-setup sport cylinder .. Hvordan vil den gå med det udstødning? Gider ikke høre noget om at det er et dårligt udstødning, vil bare høre nog...
Hej. Har et yasuni z knæk, så jeg overvejer at bestille r-setup sport cylinder .. Hvordan vil den gå med det udstødning? Gider ikke høre noget om at det er et dårligt udstødning, vil bare høre nog...
Skrevet af: Simon H - 4. maj 2012
R-Setup Sport 70ccm
jeg skal sætte mit R-Setup Sport 70ccm på min dr big idag og vil lige høre om det jeg høre er rigtig eller forkert? har hørt jeg skal dyse 5 op altså 5 nummere op fra standard ved self godt man ska...
jeg skal sætte mit R-Setup Sport 70ccm på min dr big idag og vil lige høre om det jeg høre er rigtig eller forkert? har hørt jeg skal dyse 5 op altså 5 nummere op fra standard ved self godt man ska...
Skrevet af: (:-> Team Racing Nordsjælland <-:) , - 25. okt 2011
Spar penge på din forsikring
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 391 Svar: 1.202
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 57 Scootere: 2 Emner: 259 Svar: 547
R-setup 70ccm