{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Polini corsa stempel? {{forumTopicSubject}}

Er igang med at bygge en baneged ud af en NRG MC3 sammen med en ven. Jeg har noget polini corsa liggende som vi regner med at smide på istedet for at købe noget nyt. Men er standard krumbassen på sådan en fætter ø10 eller ø12? Og hvor god er standard krumbassen til den cylinder? Og kan den gamle gianelli knæk jeg har liggende bruges, Ligner en shot eller noget smiley

Hvis den er ø10 standard, er der så nogle ø10 stempler der kan bruges med den? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polini corsa stempel?
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.084
    #1   25. mar 2014 Den er Ø12. smiley

• #2   25. mar 2014 Hvis du vil lave en baneged, så er der et par ting som ikke lyder helt rigtigt smiley
    Det allerførste som jeg kan se er at du vil bruge corsa? hvorfor ikke finde en billigt brugt HPR cylle som rykker ordentligt? hvis du alligevel skal ud og smide penge efter et stempel smiley
    Og så din krumtap? skift den hellere med det samme! Hvis det er noget som er seriøst, bliver i nød til at skifte den før eller siden smiley
    Jeg har også et projekt sammen med en kammi, det er dog en Jog R, den har vi samlet dele i et halvt års tid (da pengepungen ikke er så stor), og så har vi ellers bare slået til når der har været nogle gode tilbud smiley
    så hvis jeg var jer, ville jeg hellere bruge lidt mere tid på at få samlet nogle ordentlige dele, så det bliver en maskine som rykker ordentligt! smiley

• #3   25. mar 2014 Ved godt det ikke var så meget svar på dit spørgsmål, men bare lidt at tænke over smiley

• #4   25. mar 2014 Ved det godt, men det er begrænset hvor meget der skal køres på den, nok mere lidt for sjov hygge på diverse veje ude på landet smiley
    Grunden til den cylle, er også at vores budget er meget stramt, vil køber kun det mest nødvendige, og bruger de ting vi har. Og intil videre er det eneste vi er nødt til at købe er; Dysesæt (vi bruger den originale 17,5 mm kabu) og pakningssæt til cylinderen smiley

• #5   25. mar 2014 Det er også meget begrænset hvad jeg køre på min jog, hvor der er MHR, italkit, c20 osv, men det er stadig sjovere at ha noget helt ekstremt, end noget hverdags tun smiley
    Men som der bliver skrevet, så er det ø12 og krumbassen burde godt kunne holde til det smiley

• #6   25. mar 2014 Hvad med den udstødning? Der handel en tror jeg? Men kiggede på gianellis hjemmeside, og den ligner en gianelli shot v4. Kan den go nogenlunde med corsa? smiley

• #7   26. mar 2014 Ja, den burde passe fint til smiley

• #8   26. mar 2014 Hvor meget tror i jeg cirka skal op i at dyse? Hvis alt andet er standart? Og jeg ved godt at der ikke er 2 motor der er ens med hensyn til dyse, bare et cirka tak. Og hvad tror I den Ca ville rende med ordentlig indstilling? smiley

• #9   26. mar 2014 start med som du er helt sikker på er for stor smiley
    omkring de 100 vel smiley

• #10   26. mar 2014 Den har en 17,5 mm kabu som standard ikke? Bare lige for at være sikker smiley Og så et sæt fra 88 til 110, ville vel passe fint ikke? smiley

• #11   26. mar 2014 Pas, kender ikke den motor smiley
    Jo, det brude nok være meget passende, bare smid en 110 i først og så ellers bare gå der ned af smiley

Kommentér på:
Polini corsa stempel?

Annonce