633 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Farlig choker!?! Farlig choker!?!

Hey alle!
Skal jo lige siges at jeg har købt mig en Malossi Sport cylinder til min Stalker.. Den har fandme start problemer, uanset hvordan jeg dyser og indstiller den.. Jeg prøvede at sætte en manuel choker på for at se om den kunne redde lortet, og den kunne da starte! Men den sprang så højt i omdrejninger og ville ellers have smidt mig rundt i hele værkstedet hvis jeg ikke slap den igen.. Prøvede så derefter en el choker, hvilket så resulterede i at lortet gik på baghjul og væltede mig omkuld! Så nu må i kloge hoveder gerne lige gi' en idé om hvorfor pisset ikke gider at starte uden at skal stige voldsomt i omdrejninger og smide mig rundt som en sindsyg! smiley
- Har prøvet alle dyser fra 62 - 90, og det er akkurat samme historie! Har tænkt lidt over om der kommer falsk luft, men tør fandme ikke sparke lortet i gang med noget diesel/benzin start for at prøve smiley Håber i kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farlig choker!?!
Kommentér på:
Farlig choker!?!

Annonce