{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.312 visninger | Oprettet:

Niels F
Niels F
Tilmeldt:
7. dec 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Kan starte men ikke køre. {{forumTopicSubject}}

Davs med jer. håber i kan hjælpe mig. har et problem med min scooter. Den kan godt starte og stå i tomgang, men når jeg gir den gas, så dør den. hvad kan problemet være? Please help


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan starte men ikke køre.
  • #1   9. maj 2014 Falsk luft måske.

  • Niels F
    Niels F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   9. maj 2014 okay:D hvad kan jeg så gøre for at ordne det.?


  • Niels F
    Niels F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #3   9. maj 2014 Altså. når den står på støttefod. kan jeg godt give gas uden den dør.. for lille styk tids siden skulle jeg rense karburator. men kom ikke længere. sat det på igen. lige siden har den haft problemer


  • #4   9. maj 2014 Er der automat choker på? Altså elektronisk?

    Købte en hot i kbh som også gik ud hver gang man gav gas. Troede så det var noget med tændrøret, men nej. Hev så stikket af ved automat chokeren ved karburatoren og så stoppede det og den startede alligevel hver dag smiley

    Falsk luft ville bare risikere i at den selv gav gas.


  • Niels F
    Niels F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   9. maj 2014 Der sidder hverfald elektronisk stik til karburatoren.

  • #6   9. maj 2014 det kan være for stor en dyse eller skidt i din kabu, min gamle maxi gjorde det samme og der var ikke andet end at pille kabu af og rense dyser osv. så kørte den igen, så blev der sat mindre dyse i og så var det problem slut smiley

  • Niels F
    Niels F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #7   9. maj 2014 Tak for svarene. Tror karburatoren skal rense en tur.

  • #8   9. maj 2014 Hvilken studs sidder der på, gummi eller alu? Hvis det er gummi kan den godt være flækket under afmontering/montering. Det er også et tjek værd når du alligevel skal rode i den. Et lille trick du kan prøve er at sprøjte noget diesel/benzin-start på pakningerne og studsen, og hvis den suger falsk luft vil den gå op i omdrejninger.

Kommentér på:
Kan starte men ikke køre.

Annonce