678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Zip Sp Affjedring Zip Sp Affjedring

Hej scootergalleri. jeg står lige og virkelig har brug for noget hjælp. jeg har lige fået købt mig RS24 dæmpere til min zip sp. Og jeg fik disse spacere med til dæmperen i for, men ved ikke om det er en fordel de er på til banen eller ej. Så ville da lige høre om der var nogle der havde noget viden omkring det. Sådan som det er der på billedet, vil jeg jo mene at den bliver en smule lav i for, hvilket jeg også har fået informeret er til fordel på zip sp til banen smiley

Mange tak på forhånd, og forsat god aften.
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zip Sp Affjedring
  • #1   15. maj 2014 Ja, den bliver lavere af det.

Har ikke selv kørte med det da jeg har bitubo foran. Men vil klart sige det er en fordel. Da du kommer tættere på jorden og flytter tyngepunktet til din fordel.

Men afprøv begge dele og se hvad du bedst kan med Om man kan lide at have sin affjedring som en indkøbs vogn eller som en gummibold er vidt forskelligt smiley

• #2   15. maj 2014 Haha ja okay. Jamen der er jo ikke andet for det. for ville også mene at på denne måde der, vil den jo blive sænket i forgaflen smiley

• #3   15. maj 2014 Generelt set med affjedring så er det sådan at hvis du sænker fronten, eller hæver bagenden, så bliver den mere livlig, så dette gør man hvis man mener maskinen understyrer.
    Hvis maskinen overstyrer, så hæver man den i fronten, eller sænker den i bagenden, så den bliver mere rolig, og ikke føles som om den bare klaskes ned mod asfalten.
    Hvordan du bedst kan lide det, kan du kun finde ud af ved at prøve begge dele smiley

• #4   16. maj 2014 Jeg syntes absolut de var en fordel, nu kører jeg med rs24/10 der er støddæmperen tilsvarende spacerene lavere.

• #5   16. maj 2014 De bliver siddende hvor de er så, mange tak for hjælpe alle smiley

Kommentér på:
Zip Sp Affjedring

Annonce