Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiværn smadrer din scooter?
  • #1   5. jun 2014 det gør det hvis du køre med den tændt den skal kun være tændt på de tidspunkter hvor det nødvendig smiley

• #2   5. jun 2014 Okay

• #3   5. jun 2014 Men kan politiet høre på scooteren, hvis den har politiværnet på?

• #4   5. jun 2014 Det er ikkej så meget man kan høre det når den bare kører på jorden. Men hvis man løfter op i røven på den, er det meget tydeligt smiley

• #5   5. jun 2014 Ja.

Men er scooteren tunet så kan man som oftest nemt se det på den..

Og bliver du taget uden de kan måle dig, men de har tvivl om den er lovlig, så ryger den en tur på politigården (med fragt på din regning) hvor den så bliver gennemset i hoved og røv...

Ser man strisserne er det enten at acceptere straffen eller tage turen væk, alt andet kan ikke svare sig..

• #6   5. jun 2014 Altså den kører 60

• #7   5. jun 2014 Hvilken scooter er det?

På mange af de kinesiske 4 taktere er de begrænset ved hjælp af en ledning man klipper (ofte lyserød) der kan man montere en kontakt til at begrænse skidtet på den rigtige måde når det er nødvendigt

• #8   5. jun 2014 Hvis den kun køre 60 så er den standard og muligvis kun småting som er ændret så du kan sagtens sætte det på.
    En vigtig ´ting er er beholde din standard karburator så holder den også en nogenlunde standard lyd smiley

• #9   5. jun 2014 Hot50

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #10   5. jun 2014 Eller endnu bedre. Dont do the crime if you cant do the time. Vær voksen og æd bøden ?!

• #11   5. jun 2014 okay så næste gang du kører lidt for stærkt i bil, vil du ikke undgå bøden?

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    apr 2014

#12   5. jun 2014 Vil jeg begynde og ændre på min bil så jeg bevidst kan køre for stærkt ude og blive snuppet?? Nej det vil jeg da bestemt ikke. Bliver jeg blitzet eller snuppet i en fartkontrol så æder jeg da bøden. Det er da mig selv det har foden på speederen..

• #13   5. jun 2014 Nu hverken stikker man af eller snyder sig med diverse dimser i biler.. jo IDIOTER gør.

Hvis man vil undgå bøden snakker man med betjenten, håber han har en god dag og så slipper man med en advarsel.

På scooter så stik af hvis du mener det er slemt nok, ellers prøv at være høflig og lytte til betjenten uden dumme argumenter så slipper du måske den første gang når den ikke køre mere.

• #14   5. jun 2014 Martin>
    Prøv at læs reglerne til knallert engang, de er blevet ændret siden 2013.

Det ville være det samme som at begrænse en bil til kun at køre 130 som er det max hastighed i Danmark, for mere fart behøves vel slet ikke?

• Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    apr 2014

#15   5. jun 2014 Hvad fanden har reglerne nu og gøre med om jeg bevidst vil køre for stærkt??

• #16   5. jun 2014 Ja det kan jeg ærligt heller ikke se?

nu går der offtopic i den?.. topicstarter har fået svar så at vi fortsætter det her er spild af alles tid

• #17   5. jun 2014 Lidt dobbeltmoralsk?

• #18   5. jun 2014 Hvis du ikke har lyst til at køre 30! kan man tune sin scooter? hvis man ikke har lyst til at få bøde kan man sætte politiværn på!...... Hvorfor stikke af? der er mange betjente der ikke ved en skid om scootere/knallerter?

Sebastian S: hvis du ville køre 60 så er det en god ide! med politiværn! kan varmt anbefale det! smiley ...... men ville sige en 4takter er meget bedre og køre med politiværn med?
    - bare husk hvis politiet ser dig køre 50-60 hjælper det ikke og bruge politiværn smiley

Kommentér på:
Politiværn smadrer din scooter?

Annonce