{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der salg i scooter mere?
  • #1   26. jun 2014 Helt klart tunet. Det er det eneste rigtige der er jo ingen som gider at køre 30. smiley

• #3   26. jun 2014 Går altid efter noget standard, som man kan se ikke har været voldtunet.

• #4   26. jun 2014 Der er mere salg/fortjeneste i std scootere smiley

• #6   26. jun 2014 Folk tror stadig deres tunede scootere er guld værd, intet nyt på dén front i hvertfald smiley

Jeg leder selv efter en scooter igen efter der er blevet betalingsparkering på min skole, men det er ikke ret nemt at finde noget lovligt i pæn stand synes jeg ikke. Jo, hvis man vil spendere en formue selvfølgelig

• #7   26. jun 2014 Jeppe S, ellers er der jo altid den scooter i den anden ende af landet der er til at betale smiley

Det slår aldrig fejl.

• #14   26. jun 2014 Altså min Senda har været til salg i 4 dage, og har fået 3 bud (ikke skambud heldigvis) smiley Så jeg vil mene der stadig er gang i salget smiley Specielt på facebook, er der meget gang i det smiley

• #17   26. jun 2014 Moonlight: er det ikke hans eget valg om han vil vise sin alder?

• #18   26. jun 2014 Skrøden - lige præcis smiley På DBA søger jeg altid kun i Jylland for ikke at blive skuffet når man ser den perfekte maskine på Sjælland smiley

æ Formand - den er først solgt når køber er på vej hjem og du står med pengene i hånden, så vent du nu bare og se om de nu overhovedet dukker op smiley

MoonLight - Når man kan få en ny scooter fra Thansen, så forstår jeg stadig ikke folk prøver at sælge deres gamle defekte Aprilia Rally f.eks. til samme pris som en ny. Brugtbilspriserne er også faldet meget efter alle de der ulækre børne-biler er blevet så fandens populære, men det er ligesom om den mekanisme ikke eksisterer i scooter-verdenen. Meeen det kan da lade sig gøre at finde en 6 år gammel scooter, i fin og lovlig stand, med en nypris på over 16k til omkring 3000, som f.eks. den jeg skal ud og kigge på i dag smiley

• #19   26. jun 2014 Lovlig sælger bedst, tunet er gerne = slidt lort.
    Så hvis folk har smidt for 5000kr tun på deres scooter, så er den gerne mindre værd end en standart irl.
    Men folk tror de stiger i pris fordi de har noget dyrt tun på, det er lidt sjovt at grine af herinde nogen gange smiley

Salg i tingene, ja massere, priserne er bare i bund, så det er bestemt ingen guldgruppe.

mvh

• #20   26. jun 2014 Ja okay skulle bare lige hører ad . Men syndes bare folk plejer spørgere mere efter om man skal bytte. smiley og set piske træls når man kun vil sælge

Kommentér på:
er der salg i scooter mere?

Annonce