{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Jeg fatter det ikke. Hjælp her! Lang forklaring (sorry) {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne Suzuki smx som kørte OK ikke helt perfekt, men OK. En dag kørte jeg rundt i byen, og pludselig sagde det bang, og hele krumtapshuset blev fyldt med kølervæske, og den røg helt vildt meget. Jeg fik så efter noget tid købt et nyt cylinder kit, og prøvede. Men den gad ikk at starte. Der kom INGEN benzin ind i cylinderen, så tændrøret har intet at tænde. Jeg tænkte derfor at det var pakninger og simmeringe. Dem har jeg så skiftet i stortset hele motoren, og fik den samlet igen. Med ny studs på karburator og hele patruljen du. Jeg får den så samlet igen, og ingenting skete. Den kunne stadig ikke starte. Der er fin gnist og komprosition. Jeg holdte så hånden for min karbu mens min far joggede løs. Den suger slet ikke?? der kommer fin benzin til karbu og alt det der, men den suger overhovedet ikke. Jeg lod så mærke til at mine membran plader er MEGET Stramme, men det har kørt med det før. Men kan det være problemet? I så fald, så har jeg prøvet at skifte rigtig meget. Problemet er, at den ikke suger, ved ikk om den er utæt måske? Eller om det er fordi membran-pladerne er for stramme.

Sorry for den utrolig lange forklaring, men håber fanme i kan hjælpe mig. Ellers bliver den solgt i dele.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fatter det ikke. Hjælp her! Lang forklaring (sorry)
Kommentér på:
Jeg fatter det ikke. Hjælp her! Lang forklaring (sorry)

Annonce