{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor afviser folk?
  • #1   30. jun 2014 Tror de mener du ikke har nok info..

  • #2   30. jun 2014 Som rylle skriver, så er der ikke alt for meget info og flere billeder ville da heller ikke skade smiley

  • #3   30. jun 2014 Jamen den er jo helt std der er jo ingen grund til og sidde og skrive std ved alle ting det er jo latterligt

  • #4   30. jun 2014 Kan godt følge dig men sådan tænker alle ikke og derfor afviser, skriv f.eks mere om hvordan motoren er opbygget altså: elektronisk cdi boks : std, 49cc std cylinder, 49cc topstykke, 49cc stempel, standard krumtap, 12 tommer fælge med 3 eger, hvilke dæk og størrelse du har på. Sådan nogen ting fylder lidt mere og kan give en velkommen stemme i stedet for afvisning. Jeg prøver bare på at hjælpe

  • #5   30. jun 2014 Sikkert fordi at det er en hot 50 smiley

  • #6   30. jun 2014 Hvor mange gange skal jeg forklare det det er en Pgo!! (Savner nu godt nok min) men det snakker vi ikke om smiley

  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #7   30. jun 2014 Du fylder bare lidt mere info på!
    Gå i detaljen med dine stumper SELVOM alt er standardt.
    Ligesom Armin B skriver.
    Og så fyrer du lidt flere detaljerede billeder.
    Ud til dyret med mobilen og tag billeder af den fra alle fire sider. Evt tage billederne lidt nedefra da det får din scooter til at se ud af mere(den kommer til at virke større)

    Dertil tager du så billeder af bremser og andre detajler du kan finde.
    Derved kan du måske også se om fx bremserne har et navn.
    Så kan du skrive navnet i stedet for bare ordet standardt.

    Eksempelvis har min bws en brembo forbremse som standard. Den kunne man så tage et billede af og skrive ind.

    Du kunne også tage et billede af dit "instrumentbord" så man kan se kilometerstand osv.

    Jeg har ikke selv profil herinde så jeg kan ikke give dig en vote up desværre.
    Men prøv at være lidt fantasifuld så skal de stemmer nok komme.... I sidste ende vil der altid være "scooter" snobbede individer som ikke mener din er fin nok.
    De kan så bare hoppe i havet og lade os med ja hatten på stemme i stedet!

    Pøj pøj med det ihvertfald!


  • #8   30. jun 2014 Den overholder alle kravene, så velkommen til din fine scooter herfra.


    mvh


Kommentér på:
hvorfor afviser folk?

Annonce