Begynder hjælp?! {{forumTopicSubject}}
Hey derude, det er sådan at for et par år siden købte jeg en Oliver City scooter, og dengang kørte den faktisk meget godt, men der kom selvfølgelig problemer, og den har været i stykker et par gange, og når nogen har prøvet at fixe den er det hele bare blevet meget værre, så det er vidst noget værre rod nu...
Men er ved at tage mig sammen til at sætte mig lidt ind i det, og skille min scooter ad, finde ud af hvad der er galt og så samle den igen. Men må sgu indrømme det virker lidt håbløst når man står og kigger ned i den, og ikke aner hvad der er hvad, så tænkte om der er noget informativt jeg kan læse, og hvad jeg skal være opmærksom på når jeg skiller den ad.
Jeg tænker bare at skille den helt ad, og tjekke at alle de enkelte dele er som de skal være, og så sætte den sammen igen men ved ikke helt om det er så enkelt
Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak!
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 13 Svar: 438
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Jeg er også ret sikker på at der forsvandt benzin fra tanken, og der er lås på den så folk kan ikke bare pumpe det, men det kan også bare være noget jeg bildte mig ind
jun 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
sep 2010
jul 2014
@Armin Ja okay det vil jeg gøre, jeg må prøve mig frem imorgen, så skal jeg nok skrive hvad jeg finder ud af
sep 2010
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.152
Der kan du lære en masse.
jul 2014
Her er nogle billeder:
jul 2014
jul 2014
jun 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
Flyderen sidder fast på en metal arm.
Det er benzinmåleren.
Når tanken er fuld ligger flyderen oven på brændstoffet og viser derved tanken er fuld.
Som brændstof nivauet falder så følger flyderen med og derved daler nålen på tank indikatoren.
Hvis din tank måler har virket indtil nu så betyder flængen ingenting.
Begynder hjælp?!