{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

lucas A
lucas A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

politi motorcykel {{forumTopicSubject}}

hey drenge har en tunet knallertog har før prøvet at blive stoppet af politi motorcykel og mistet lortet men er der nogle der har nogle tricks til hvordan du kan stikke af fra en politi mc måske nogle svage punkter:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politi motorcykel
  • #1   7. jul 2014 Jeg er engang løbet fra en æggeskal der have stoppet mig smiley de må ikke forlade motorcyklen

• #2   7. jul 2014 Min far kørte engang fra dem gennem et hegn og et af de cykelbum. De brugte lidt længere tid på at komme igennem, da de jo fylder lidt mere smiley

• #3   7. jul 2014 Kør op af en stejl græsbakke hvis den er lidt fugtig så kan de sgu ikke altid følge med smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#4   7. jul 2014 mener du det at de ik må løbe fra den?? og ja har hørt et eller andet med at når de skifter gear på græs så kan de falde eller noget sej far du har haha smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#5   7. jul 2014 politi biler er jo intet problem men får nøjern på hver gang jeg ser en mc ved ik helt hvad jeg skal gøre smiley

• #6   7. jul 2014 Dude du skal lære at leve med det eller gøre den scooter std smiley jeg valgte det første :F

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#7   7. jul 2014 ja det er rigtig nok men stadig hvis jeg kan slippe for en bøde så gør jeg det smiley

• #8   7. jul 2014 Bare lær og kør af så mange små veje som muligt smiley dude har kørt på en 125cc og en 150cc crosser på vejene som hverdags maskine i snart et halvt år og der er sgu ikke sket noget endnu smiley

• #9   7. jul 2014 Btw hvad køre du på smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#10   7. jul 2014 ja self køre på små veje for det meste køre på en gt50 race men køre kun 65 lige for tiden crosser det os bare det fedeste

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#11   7. jul 2014 og når det uden kørekort og hjelm så det en ok stor bøde jeg får

• #12   7. jul 2014 Er selv begyndt at køre med hjelm efter baghjulet fløj af med 100 km/t på min stalker smiley men regner med jeg skal have en scooter igen snart bare til sjov smiley

• #13   7. jul 2014 Når ja, for du rejser dig da bare lige igen, efter at være styrtet med 100km/t uden hjelm.. yes (Y)

• #14   7. jul 2014 Hvem siger jeg væltede?

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#15   7. jul 2014 haha shit kan jeg godt forstå så men du ved det kommer aaaaldrig til at ske for mig smiley scooter er os bare hygge og køre rundt på

• #16   7. jul 2014 Btw så skriver du bare til MOT drd i mine venner og spørg om det er rigtigt?

• #17   7. jul 2014 Hvorfor tuner du den ikke Lucas smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#18   7. jul 2014 havde jeg sku os gjort hvis jeg havde pengene men skaffer mig en bws på et tidspunkt og tuner den håber jeg smiley men den sku os meget gerne køre hurtigt her lidt senere min ven har snakket noget om der er en begrænsning i membranen hvis det kan pass? smiley

• #19   7. jul 2014 Ved sgu ikke lige med din men det er der i en del tjek smiley og hvorfor ikke få en med hiper motor(stalker runner osv) der skal der næsten ingen ting til at få dem til at køre hurtigt smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#20   7. jul 2014 altså bws med sådan en motor? smiley btw ved ik en skid om knallerter

• #21   7. jul 2014 Find hellere en anden scooter end bws altså en med hiper 2 motor F.eks en stalker de køre næsten 90 bare med fjernet begrænsninger smiley du kan evt skrive pb smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#22   7. jul 2014 okay tak smiley ja men problemet er stalker de bliver solgt ret dyrt lige pt har jeg 2000 kun har lige fundet en bws som ik fejler ret meget nemlig smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#23   7. jul 2014 hva med hot er det ik os en hiper2?

• #24   7. jul 2014 Hot er en kopi af lang mina og hvis du har fundet en bws der stort set ikke fejler noget så havde jeg sgu nok valgt den og sparet sammen til noget tun smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#25   7. jul 2014 ja haha smiley men bws er da os ok til at tune? smiley

• #26   7. jul 2014 Ja den er okay hvis det bare et til daglig brug smiley bedre en de der Kina motore smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#27   7. jul 2014 ja men den skal os ku klare at få nogle tæv smiley

• #28   7. jul 2014 Ja det kan de også smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#29   7. jul 2014 ved du hvilke mærker der er bedst til udstødning fx malossi eller stage 6

• #30   7. jul 2014 Yasuni!! smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#31   7. jul 2014 sikkert os det dyreste haha smiley

• #32   7. jul 2014 Nej nej smiley

• #33   7. jul 2014 Det er faktisk stage6( til bws) men ja mener det er den dyreste til F.eks jog r smiley

profilbillede
  • lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#34   7. jul 2014 er det så alle yasuni der kan passe på en bws? smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#35   7. jul 2014 så det stage 6 til bws men gør de overhovedet noget ? fx bedre opræk mere på toppen?

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#36   7. jul 2014 fx stage 6 street

• #37   7. jul 2014 Ja udstødning giver en del og nej alle yasuni udstødninger passer ikke på bws smiley og en af mine venner køre med stage6 street og den gav da en del smiley men husk når du skifter F.eks udstødning så skal du have dyset om osv så gør det med en der ved noget om det smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#38   7. jul 2014 ja haha ellers kan den ik køre lige pludselig men det lyder da som om den her er endnu bedre end street? LeoVince TT

• #39   7. jul 2014 Har aldrig prøvet en leoVince udover på gearmaskiner smiley tror ikke der er vildt stor forskel udover der er støre chance for de stopper dig med en knæk smiley

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#40   7. jul 2014 haha ja okay der stod bare at den ville give godt optræk og topfart

• #41   7. jul 2014 Det gør den anden nu også smiley

• #42   7. jul 2014 Hvis du kører en offroader/motard så er marker en vinder hver gang ligemeget om det er bil eller mc!

Og så mudret jord eller våde græsbakker
    og de er så lave de ikke kan køre over en lav grøft

De kan desuden heller ikke tage de fleste cykelbomme pga. deres sidetasker

Og så har jeg en gang sparket en Æggeskal af! Han begyndte at sparke ud efter mig så tændte jeg sgu af da ham ramte det forreste skjold og der knækkede en stump af..
    Så svang mig selv henover knallerten og ramte over i ham med begge ben så han røg direkte sidelæns!.

• #45   7. jul 2014 Min første jagt var imod en MC'er, hvilket jeg selvfølgelig ikke havde forventet.
    Tråd: http://www.scootergalleri.dk/forum/Off-Topic/1274659-hvad_ville_i_goere_politi_problem

Kort og godt holdte han ved tanken og vinkede mig ind, hvorefter jeg gav bundgas igennem nogle små stier ca 20 meter fra tanken, men desværre var det overhovedet intet problem for ham, så han lå på siden af mig 5 sekunder med et råb noget i stil af "STOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!" ... Han lavede nogle af hans tricks for at få mig stoppet, men det lykkedes ham ikke så tar jeg et sving hvor han lægger i modkørene retning hvor der så kommer en bil, så stopper han eftersættelsen, men jeg ved ikke om han blev ramt eller ej (tror ikke).

• #46   7. jul 2014 God stil harald!

• lucas A
    lucas A Tilmeldt:
    maj 2014

#48   7. jul 2014 Fede historier smiley

• #49   7. jul 2014 Begynder de at blive voldelige gør jeg det sgu også..

Sparkede engang bule i døren på en politi bil (havde sikkerhedssko på)
    den dag jeg så sætter mig ind i bilen til kører prøve, er det den samme betjent som er køresagkyndig, hans første kommentar "har jeg ikke set dig et sted før?" xD

• #51   7. jul 2014 Jeg bestod faktisk uden anmærkninger... tror selv den køresagkyndige blev chokeret smiley

Hvis vi skal have en mere så smed min kammerat engang kina mad ind i fjæset på en betjent i en civil bil da han sad bagpå mig og betjenten så os i en rundkørsel smiley

• #53   7. jul 2014 Lige den sidste var ikke så fed kunne se betjenten blev totalt rød i hovedet så vi tog sgu benene på nakken!

Er aldrig nogensinde blevet standset (kun 2 gange på lovlige scootere) ellers har jeg altid haft mit held med at komme væk smiley

• #58   7. jul 2014 Haha respeekt!

Da jeg var de 12-13 ca. havde jeg en grøn maxi P tog den i skole en dag, og der stod den gamle sure færdsels betjent, han råbte "hallo det der ligner da ikke en cykel"
    Jeg svarede bare jo se den har da pedaler, og så kørte jeg ligeså lystigt videre ind igennem skole gården ned forbi fodbold banen og parkerede den nede ved 0.-3. klasse parkerings pladsen smiley

• #60   7. jul 2014 Har ikke prøvet men har tænkt man kan skubbe frem på højre del af deres styr med venstre fod hvis de trækker op foran en på venstre side og prøver at blokere.
    Hvis jeg nogen sinde bliver sparket efter af en æggeskal så ved jeg godt hvor hans fodbremse sidder..

De er tit nogle rigtige kyllinger når det kommer til stykket.

Er kørt fra æggeskal ved at køre 70 ca over en række temmeligt grove fartbump.

Og en gang gennem myldretiden i Kbh.

Sådan en fjr 1300 kan bare ikke lanesplitte som en 50cc smiley

• #62   7. jul 2014 Ehm 10 gange så meget?
    den gennemsnitlige scooter vejer 80-100 kg... ergo så mc'en vejer et ton!?!?!

10 gange 30 km/t = 300 km/t

Tror du skal have skolepengene tilbage knoldteam smiley

Ja nogle steder er de begyndt at køre på de der offroadere, men offroaderne har stadig sidetaskerne og kan derfor ikke komme ind meget smalle steder som cykel bomme smiley

strategien for mc betjente er de steder de ikke kan eller har svært ved at komme, for en lige strækning så slagter de dig kort og kontant!
    og man skal huske på en ting viser man farlig adfærd overfor betjenten ændrer det regelsættet HELT for hvordan han skal behandle dig.. så er det pludselig rigtig farligt...

Hvad faaen jeg har købt en 45 motard, så kan jeg trille på cykel stierne med forholdvis høj hastighed og nøjes med en 1000 kr's bøde istedet for den meget højere straf ved en 30'er

• #63   7. jul 2014 En 30'er der er tunet vel og mærke

• #65   7. jul 2014 Bare for at rette dig så er det ikke montarder men motard eller supermotard smiley

en Yamaha R1 bare for et eksempel vejer ca. 200 kg
    en suzuki hayabusa som er blandt de største gade motorcykler vejer 250-260 kg ca.
    og en yamaha super teneré 1200 vejer omkring 260 kg
    og en ducati hyper motard som er blandt de største motarder vejer 170 kg ca.

Så HVOR FANDEN IND I HELVEDE FÅR DU 500 KG FRA? smiley
    derfor fristes jeg til at sige det bare er lort du lukker ud for de reelle fakta har du ihvertilfald ikke på plads..

har sjældent set en motard/offroader køre mere end 220 så enhver større bil eller rigtig mc har en god chance for at ryste dem af på en motorvej smiley

Det er hvad man kalder overdrivelse fremmer forståelsen, legetøjs scooter? den kan følge trafikken fint og trækker RIGELIGT.

Ps 100 gange hurtigere end 58 km/t = 5800 Km/t så er vi over verdens rekorden for hastighed med en Mc,

• #77   7. jul 2014 Jamen kan du finde en normal roadracer der vejer + 500 kg?

Udfra specifikationer vejer de en del men ikke så meget.
    jeg har brugt wikipedia og producenternes hjemmesider til at skaffe mine fakta?

Forresten vejer ninjaen 190 kg, det er nok de 70 kg der gør forskellen smiley

Jeg er ude på en fair diskussion ikke mudder kastning, men hvis du endelig mener at jeg har sprogbrug som en 8 årig skulle du måske evt. tjekke din grammatik?
    For den er på et lavere niveau.. jeg er 18 og har gået alle mine år i skole du er 35 hvad er din undskyldning? udfra hvordan du skriver opfører du dig som var du på min alder?.

Så hvor er det jeg er en løgnhals? jeg bakker gerne mine udsagn op med fakta.

• #81   7. jul 2014 Knoldteam: Din opførsel/viden ift. din alder er ikke andet end skuffende.

Men lad os lade det ligge. fortsat god aften.

• #83   7. jul 2014 Tja.. det er som man ser på det..

Kender ikke så mange motorcykler der vejer 500+ kg.. og jeg ved ikke med dig men ved ikke hvad en montard er?..

Men lukker den fra min side, har fået min pointe ud.

• #86   7. jul 2014 Pfff. Ka du komme ned der fra knoldteam

Racer mc på 500 kg pffff
    Så skal det være en 300 kg fører i hvert fald smiley

• #88   7. jul 2014 Og nej

En xt660z er ikke en motard

Enduro eller allroader måske men ikke motard

• #89   7. jul 2014 Havde ikke tænkt på drag

Men selv dragmaskiner vejer sjældent 500

• #91   7. jul 2014 Måske en suzuki hayabusa med en fører på 240 kg, så har vi en 500 kg mc! smiley

Dejligt nogen kan se logikken

• #93   7. jul 2014 Eneste mc på 500 kg jeg kan komme på er en dodge tomahawk (680kg)

• #94   7. jul 2014 Den har så også en 10 cylinderr motor fra en Dodge viper

En ting er logik
    En anden er kåd munddiarre

• #95   7. jul 2014 Det ved jeg udemærket godt, det er bare for at vise "størrelses forholdet" for en mc på over 500 kg..
    og derfor konkluderer jeg også at de er noget **** at rigtig mange gademotorcykler vejer mindst 500 kg og man har styr på detaljerne for derefter at svine folk til fordi de retter på en og komme med konkrete fakta.

• #97   8. jul 2014 Jamen hvilke motorcykler vejer 500 kg? jeg er lytter øre? og kan du komme med nogle fakta til at bakke dine barnlige udtalelser op så er jeg tilbøjelig til at trække mine tilbage men jeg kan komme med nogle reelle fakta?

Ligenu handler det om en motorcykels vægt og ikke knallerter eller scootere, og så vidt jeg ved er ingen af de eksempler jeg nævner legetøjs knallerter?

Hvis vi endelig skal ud i legetøjs knallerter så vejer:
    apollo rx 118 kg (vådvægt)
    peugeot speedfight(2) 95 kg(tørvægt)
    suzuki streetmagic 80kg (tørvægt)
    Yamaha Tzr 50 113 kg(tørvægt)

Måske ikke samme vægt som en fuldvoksen motorcykel, men dælme hverken 4,5,6 eller 10 gange så meget hvis vi bare skal i nærheden så skal vi ud i de 40 kg en puch maxi vejer og det er mindre en Langt de fleste scootere på vejene...

Nu du siger snakke uden viden du kommer gang på gang med langt ude udtalelser og har ingen fakta at bakke op med, når man beder dig komme med noget til at understøtte dine udsagn så sviner du til?

Og er vi enige om en bil er noget tungere end en motorcykel ifølge reg. attesten på min gamle bil så vejede den 1100 kg i egenvægt, og vi er enige om der er NOGET mere jern mm. i en bil? motoren var 1900 cc + gearkasse + bagtøjet osv osv.
    ifølge dine udsagn så vejer en motorcykel ca. det halve som den bil?

• #99   8. jul 2014 Du bliver barnlig hver gang jeg beder om nogle fakta?

Og du kalder mig barnlig.

• #101   8. jul 2014 Lad os lægge den på is her, som du siger ingen af os kommer videre smiley

• casper j
    casper j Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #103   9. jul 2014 Sikke nogen hårde gutter der er herinde på dette forum. Man begynder jo helt og undre sig over hvorfor de bliver lavet regler og hvorfor man bruger politi til at håndhæve dem. Danmark vil da fungere meget bedre uden, det viser dette forum jo tydeligt.

Kommentér på:
politi motorcykel

Annonce