{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.678 visninger | Oprettet:

Klaus G
Klaus G
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 23

Skyteam Dax, årgang og andre spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg kan sq ikke helt blive klog på det. Men er der forskel på hvilken årgang af en Skyteam Dax man køber sig? Er der på et tidspunkt, hvor noget måske er blevet ændret? Anden motor, bremser, ledningsnet, rustbeskyttelse osv? Det er mest fordi at rundt omkring kan folk have 2011 modeller, helt nye, stående.

Er daxshoppen.dk eneste forhandler i DK at købe Skyteam?

Jeg er på udkig efter noget sød maskine til at tulle lidt rundt på i godt vejr og så kan den stå i et fyrrym, men lagn over, om vinteren og ha' det lunt :). Så sådan en rolig 4takter med gear er jo lige sagen.

Sidste spørgsmål. 4 manuel gear, eller 3 gears semi? Hvad er mest holdbart?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skyteam Dax, årgang og andre spørgsmål.
  • #1   15. jul 2014 Skyteam er IKKE en Dax.

Det hedder en Skyteam Monkey.

• Klaus G
    Klaus G Tilmeldt:
    jul 2006

#2   15. jul 2014 Jeg ved da godt det ikke er en Honda Dax....

Det kan være det er gammel info her så?
    http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/altomskyteam.php
    Der er Gorilla, Dax og Monkey i den type små 2hjulere.

• #3   15. jul 2014 Den hedder så Dax monkey er en anden model og kvaliteten er ca det samme på de forskelle årgange

• #4   15. jul 2014 Det hedder da en dax selvom skyteam har lavet den, jeg har haft en helt ny, den blev solgt hurtigt mens den stadig kunne køre og så pæn ud. Det er sku noget Kina pis

• Klaus G
    Klaus G Tilmeldt:
    jul 2006

#6   16. jul 2014 Tak for input indtil videre, omend det ikke såen helt rigtig svare på mine spørgsmål, udover lidt til sidst af Henrik(og tak for det).

1.
    Er der forskel på hvilken årgang af en Skyteam Dax man køber sig? Der kan være store forskelle på andre ting man køber, selv om det skulle være samme produkt. Evt. børnesygdomme er væk osv..

2.
    Er daxshoppen.dk eneste forhandler i DK at købe Skyteam?

3.
    4 manuelle gear, eller 3 gears semi? Hvad er mest holdbart?

• #8   16. jul 2014 til at starte med så er der ikke stor forskeld på årgangene da det er kina de holder kvaliteten om det er godt eller skidt må du selv bestemme jeg sys det er udemærket og jeg tror at dax-shoppen er de eneste som sælger dem men langt fra sikker for jeg mener at jeg har set noget lindene en skyteam dax bare med et andet navn og semi og manual kobleng er lige gode HVIS du kan finde ud af at køre med kobling smiley

Kommentér på:
Skyteam Dax, årgang og andre spørgsmål.

Annonce