{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Gilera Runner Sp50 udgået?
  • #1   2. aug 2014 Nej, der er bare ikke nogle der gidder at ofre næsten 20000 på en knallert i dag.

• #3   2. aug 2014 Moonlight, gennemsnitsalderen herinde er ca. 18 år, og i den alder køber man ikke en 30/45 knallert til 20 tusinde når du kan købe en okay bil til den pris.

• #6   2. aug 2014 Man får da meget bil for 20000, frem for en knallert.

• #7   2. aug 2014 Du får 4 hjul, en lukket kabine, varme, mulighed for at følge trafikken og køre langt, muligheden for at køre med andre, og hente store ting, have trailer på osv. Der er ikke rigtigt nogen ulemper, og hvis du køber en billig bil til ca. 5000 som kun lige går gennem syn, kan man skrotte den for 1500, når den skal synes igen, så har du en bil til kun 3500 kr.

• #9   2. aug 2014 Du betaler for hvad du får smiley Jeg vil dog køre motorcykel, da det ikke koster så meget mere end at køre knallert, og så har du muligheden for at følge med trafikken også smiley

Dog skal jeg også 50 km hver dag, så 30/45 knallert er ikke en mulighed.

• #10   2. aug 2014 Jo self køber folk knallert til 20k

Rieju matrix koster jo 28-36.000 og dem er der endda flere af

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
    #11   2. aug 2014 Jeg elsker min Runner for alt i verden.
    Var utrolig heldig at finde en i så god stand. Som du selv siger, er de enten gennembanket, tunet eller ødelagte.

At den så ikke har det så godt af at ligge ned har desværre medført mindre pæne skjolde.. Den fik bare navnet scarface, og afstig afsted den gik igen..

Den svigter aldrig motormæssigt. Har aldrig haft så meget som en mislyd fra den.
    120km nonstop tur, no biggie.
    I LOVE IT!

Jeg har kun mødt en anden Runner, som triller rundt i samme by.
    - Og så lyder den selvfølgelig meget bedre end så mange andre scootere smiley

• #12   2. aug 2014 Det er en 45'er. Enough said

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
    #13   2. aug 2014 Harald, jeg har en 30'er smiley

Edit; Flot, så har jeg ikke engang den samme som trådstarter eftersøger. smiley

• #14   2. aug 2014 Harald de fåes som 30 knallert hvilket er de luftkølet versioner
    De fåes som 45 knallert hvor de er vandkølet

Kommentér på:
Er Gilera Runner Sp50 udgået?

Annonce