1.054 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til med papir. {{forumTopicSubject}}
Folkens har lige brug for nogen kloge hoveder her der nogenlunde ved det her jeg skal ned og kigge på en ny scooter iaften men ejeren har ikke papir på den og kan muligvis ikke fremskaffes men der er tydeligt stelnummer og han vil gerne skrive under på den ikke er stjålet når dette er så gjort og man har ringet og hørt ind til politiet om den er ok. Er det så nemt nok og få forsikring på den uden papirerne jeg ved godt hvis det er en med nummerplade skal man have papir men er det nogenlunde det samme med en uden papir og nummerplade. håber virkelig i kan hjælpe da det er en scooter jeg har ønsket mig
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 5 Emner: 43 Svar: 148
Det er værre hvis sælger lyver eks, han/hun påstår det er noget ældre, evt at det er 30 og det viser sig være andet.
Hvis jeg var dig, få sælger info på papir samt underskrift, SIKRE dig at stelnr er 100% korrekt aflæst og skrevet på købesedlen.
henvend til din lokale politi for at tjekke om det måske er en 45 da du ikke fik papirer med, på samme tid tjekker de den i register med tyveri efterlyste
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 36 Svar: 81
sep 2009
Følger: 357 Følgere: 1044 Scootere: 61 Emner: 172 Svar: 6.193
fz
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 416 Svar: 4.546
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.665
Men er det en ældre scooter , er papirere helt lige gyldige. I laver blot en slutseddel til begge parter .
I tvivl om hvad den er så tast stel nummer ind på hjemme siden www.nummerplade.net og hvis den dukker op har den være registreret og du skal ikke købe, er den der ikke så er den ældre og kræver ikke nummerplade
Hjælp til med papir.