{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp skal have knallert
  • #1   28. aug 2014 Vil helt klart sige noget gilera eller piaggio da det holder enormt godt. Og medmindre sendaen skal køre 100 bliver du så træt af at skifte gear hver 5 km/t :-))

• #2   28. aug 2014 Og hvis du ikke er særlig høj kan Yamaha også gå an:-)

• #3   28. aug 2014 kommer an på hva du vil bruge den til skal den ud og køre hurtigt og være godt tunet så ville jeg klart sige Rieju RS2 Matrix er den bedste køre 100+ med standartd pillet begrænsninger også ser den rigtig fed ud + den holder godt og har en rigtig kraftig motor der ikk lige går i stykker så den også god at side på smiley

• Casper Ø
    Casper Ø Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   28. aug 2014 Tak for svar Anton;-)

Bertil stopper politiet ikke tit en på sådan en? smiley

• #5   28. aug 2014 Så lidt. Du skal nok forvente at politiet holder lidt mere øje med gear maskiner da de kan kan have pænt travlt bare med begrænsningerne fjernet;-). Og så selvfølgelig også på grund af deres udseende er så iøjnefaldende :-))

• #6   29. aug 2014 Jo lidt i øjenfaldene er de da men det meget forskelligt faktisk har det at Rieju ligner en MC redet mig før kørte med nogle venner så kom politiet og ville have alle knallerter ind men min var betjenten ligeglad med da han troede det var en MC og åbenbart kun ville have fat i knallerter smiley

• #7   29. aug 2014 Husk også lige Thansens VGA og CPI er noget være kinaskrammel de pisse dyre i reservedele også går de konstant i stykker og der opstår hurtigt fejl så ungå dem smiley

"Thansen så køre de fra dig"

C= Cykel
    P= Politiet
    I= Indhenter
    smiley :D

Kommentér på:
Hjælp skal have knallert

Annonce