{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

Rene L
Rene L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Valg af knallert/4T {{forumTopicSubject}}

Hey out there...
- Jeg er på jagt efter en ''Kind of Offroad'' maskine,,,
- DET SKAL VÆRE EN 30 KNALLERT.
Jeg har de sidste mange år haft en Shineray 50 som jeg har være meget glad for, men den er nu desværre meldt total skadet.... kan man få noget til ''billige penge'' som minder meget om den, som om ikke andet kan køre en smugle offroad og måske lidt større end en skineray.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af knallert/4T
  • Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#2   31. aug 2014 Nej.. Scooter er udelukket...det skal være en lookalike offroader... dirtbike lignene noget.

• Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#4   31. aug 2014 Altså det skal helt være en 30knallert.. min shineray har 125ccm, og det skal den ''nye'' knallert også have... Da de er lette at skruge på, og holder godt(Min har kørt snart 12000 og fejler bestemt ikke noget endnu) Kun selve knallerten er ødelagt af de mange ture på stranden og i skoven..

• Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#6   31. aug 2014 Det var det jeg tænkte smiley
    - Nej jeg synes ikke at den er så skide godt bygget min Shineray... Altså den har kørt meget bla på stranden osv og den har haft det hårdt, og eftersom at den ikke er blevet ordenligt vedligeholdt så er den gået stille og roligt i graven desværre...Og jeg kan ikke finde nogle fohandlere i danmark som kan få reservedele til den..
    Den brøler afsted med 13K omdrejninger og 110km/t . Det er der ikke mange motore der holder til efter 12000 km... mener jeg ikke :)--- Scootere kan man skifte cylinder på konstant hvis den skal køre over 80..:P og det pjat gider jeg ikke...Den skal starte øjeblikligt når jeg træder på kick starteren.... og det kan aldrig lade sig gøre på en scooter.. har jeg erfaret da jeg var 17 og kørte rundt sammen med alle de andre drenger i byen smiley

• #7   31. aug 2014 køb en Derbi senda,

• Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#8   31. aug 2014 Det er en 2T... og de lyder af h til...

• Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#10   31. aug 2014 Det tror jeg det er alles mening smiley
    - Det samme gælder 2T smiley

• #12   31. aug 2014 Syntes du virkelig såden en kina 4t lyder godt?? Kan forstå hvis det var noget 450ccm ktm men ik 50ccm

• Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    aug 2007

#13   1. sep 2014 det er en 125ccm.. ikke at det lyder ''godt''
    - Men det jeg synes er at de 2T derbi og rmx'er det lyde forskrækkeligt, og fiser rundt i 16.000 omd uden at komme nogen veje... og de har ikke ret meget bundtræk...
    - det er min erfaring.. men jeg har aldig selv ejet sådan en maskine så jeg vil ikke sidde her og spille klog uden erfaring.

Kommentér på:
Valg af knallert/4T

Annonce