370 visninger
|
Oprettet:
Valg af knallert/4T {{forumTopicSubject}}
Hey out there...
- Jeg er på jagt efter en ''Kind of Offroad'' maskine,,,
- DET SKAL VÆRE EN 30 KNALLERT.
Jeg har de sidste mange år haft en Shineray 50 som jeg har være meget glad for, men den er nu desværre meldt total skadet.... kan man få noget til ''billige penge'' som minder meget om den, som om ikke andet kan køre en smugle offroad og måske lidt større end en skineray.?
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
aug 2007
aug 2007
- Nej jeg synes ikke at den er så skide godt bygget min Shineray... Altså den har kørt meget bla på stranden osv og den har haft det hårdt, og eftersom at den ikke er blevet ordenligt vedligeholdt så er den gået stille og roligt i graven desværre...Og jeg kan ikke finde nogle fohandlere i danmark som kan få reservedele til den..
Den brøler afsted med 13K omdrejninger og 110km/t . Det er der ikke mange motore der holder til efter 12000 km... mener jeg ikke :)--- Scootere kan man skifte cylinder på konstant hvis den skal køre over 80..:P og det pjat gider jeg ikke...Den skal starte øjeblikligt når jeg træder på kick starteren.... og det kan aldrig lade sig gøre på en scooter.. har jeg erfaret da jeg var 17 og kørte rundt sammen med alle de andre drenger i byen
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 520
aug 2007
aug 2007
- Det samme gælder 2T
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 520
aug 2007
- Men det jeg synes er at de 2T derbi og rmx'er det lyde forskrækkeligt, og fiser rundt i 16.000 omd uden at komme nogen veje... og de har ikke ret meget bundtræk...
- det er min erfaring.. men jeg har aldig selv ejet sådan en maskine så jeg vil ikke sidde her og spille klog uden erfaring.
Valg af knallert/4T