sx 50. {{forumTopicSubject}}
god aften.
har idag fået taget sammen og fået min sx trukket frem og samlet lidt mere.
Motoren har jeg fået startet op. men den står i meget høje omdrejninger.
kun choker kan få den ned, og til slut dø.
har lavet et tidligere indlæg om emnet før og
har nu skiftet membran plader og pakninger. ( skal siiges motor et nyrenovet og nyt stempel osv. )
så cylinder pakningerne er helt nye.
der sidder en plastik tap nedenunder kaburatoren. den prøvede jeg at lukke af. nustår den ikke høje ondrejninger mere. dog for stor dyse så hhar ikke prøvet et dyse skift endnu. men hvorfor er den tap det, hvis den alligevel barr skal lukkes af
endnu et spørgsmål :
har købt baghjuls lejre hos kgi. som de sagde skulle passe. men de er alt for store...
hvilke skal jeg købe ?
på forhånd tak
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 520
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.734
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Scootere: 6 Emner: 92 Svar: 543
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.734
Umiddelbart, så lyder det lidt som om at dine simmeringe er utætte.
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Scootere: 6 Emner: 92 Svar: 543
skal hjem og lave på den nu.
tager et billede af den overløbs plastik tap der sidder på motorblokken. den er til at være i nærheden af nu. bare for stor dyse så den dør lidt ud
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.734
Det er tomgangsdysen og luftskruen, der bestemmer blandingen i tomgang.
sx 50.