{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XPT
  • #2   9. dec 2014 han har da skruet hænderne helt rigtigt på, ham XPT.
    godt nok fint arbejde smiley

• #3   9. dec 2014 I siger bare til drenge, så fixer vi jeres smiley

• #4   9. dec 2014 Udstødningsporten passer ikke længere!
    Og hvorfor dælen vælger man at polere trædefladen for bundpakningen?

Jeg savner en udskrift fra rullefelt, der understøtter portningen.
    Det er jo en gearmaskine, så man kan ikke porte i vildskab.

• #5   9. dec 2014 Uden tvivl den bedste maskine jeg har haft til dato!

• #6   10. dec 2014 #5
    Du svarer ikke på spørgsmålet!
    I har jo valgt at fræse på det område hvor at udstødningen skal tætne sig fast.

• #8   10. dec 2014 Tommy 4600.. Nu kan jeg jo godt svar på dit spørgsmål, der det mig der har lavet maskinen.
    Trædefladen er ikke poleret men slibet plannet så pakninger slutter tæt øhh...
    Udst er fræset så vinkel-flow rammer udst bedst muligt .. for at udst pakning skal slutte tæt behøver den ikk at have 5 mm gods omg..

Hvis du kigger godt efter før du skriver så er Port-tiderne er regnet ud via software så man behøver ikke et rullefelt for at regne ud hvormeget hk!! ( men det bedst ja ) det hele kan du faktisk gøre med en lommeregner. du må sætte dig ind i tingene noget bedre. KØB EN BOG

>racer parts< .... du må genre uddybe hvor fusk er udføret ??

• #10   10. dec 2014 #8
    Jeg ville have udskriften for at se hele RMP feltet og ikke max HK.

Jeg er skide ligeglad med max HK, hvis maskinen er ukørlig, pga ubrugeligt bundtræk.
    Derfor ville et portmap være godt, eller en rullefeltsudskrift.
    Cylinderens bund burde være planslebet fra fabrikken.
    Om der er 5mm gods omkring en udstødningsport, betyder ikke at der skal slibes på pakningens trædeflade ved flangen.

Meget af det der er lavet ser pænt nok ud, men noget af det ser sgu underligt ud.
    Jeg har allerede læst 2stroke tuners handbook, samt andre tilsvarende bøger.

• #11   10. dec 2014 Tommy drop det nu.. Den maskine kørte så rent, så du ikke fatter det!
    Ville smide så mange penge efter den maskine, hvis den stadig stod i samme stand!

• #12   10. dec 2014 #11
    Det er helt ok.
    Jeg savnede bare lidt mere info, udover billeder.

Original cylindre kan altid optimeres en hel del.

• #13   10. dec 2014 #10

Du vil har mere info, men det hele ligger er i billederne !!

* Jeg ville have udskriften for at se hele RMP feltet og ikke max HK.

Hvis du kigger på siden 16 så har du svaret

* Jeg er skide ligeglad med max HK, hvis maskinen er ukørlig, pga ubrugeligt bundtræk.

Har ikk nævnt noget med MAX -HK , kun hvormeget hk ! og den kan næsten aldrig blive ubrugelige, du kan altid justere portning ud med gearene men det vide du jo.

* Derfor ville et portmap være godt, eller en rullefeltsudskrift.

Rullefeltudskrift kan jeg desværre ikk give dig men side 17 og 18 har du portmappen!

* Cylinderens bund burde være planslebet fra fabrikken.

True, men efter 6+ år i kølevæske danner der ir så den ikk plan mere.

* Om der er 5mm gods omkring en udstødningsport, betyder ikke at der skal slibes på pakningens trædeflade ved flangen.

Hvis du kigger igen på billedet så har jeg slibet på flangen begrunde af en ødelagt udstødnings gevin ??? laver jo en rep fix med flydenemetal så skal der en grov overflad så den kan bide fast....

* Meget af det der er lavet ser pænt nok ud, men noget af det ser sgu underligt ud.Jeg har allerede læst 2stroke tuners handbook, samt andre tilsvarende bøger

Godt ske det ser underligt ud for dig, men som tuner burde du vide at man tag værktøjet op for at eksperimenter nogen teorier man har i hovedet. Om det virker er så det, har sku mange fejl med i tasken men alt jeg har langt op er det der virket for mig.

• #14   11. dec 2014 De sider du snakker om, hvor er de?
    Hvad har du planslebet bundpakningens trædeflade med?

• #15   11. dec 2014 billederne ligger i fotoalbumen ? hvis du dobbelt klikker på billedet så er der nummer på dem .

Planslibning blev gjordet på en Sieg X1

Kommentér på:
XPT

Annonce