{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

BWS vil ikke starte, hjææælp! {{forumTopicSubject}}

Min drengs BWS har længe haft problemer med at den ikke kørte helt som den skulle. Her på det sidste, har den kørt fint til den blev varm, men når den så blev varm, spruttede den og gik ud. Bagefter var den ikke til at starte. Jeg skiftede så tænd spole, CDI, tændrørshætte og tændrør. Det hjalp ikke noget.
Nu har jeg så haft motoren afmonteret, og har skiftet krumtap, lejer og simmeringe, da den gamle krumtap var defekt.
Jeg har sat nyt stempel i, da jeg havde den skilt ad.
Alt andet blev rengjort da den var skilt ad.
Den har rigtig god kompression.
Nu har jeg samlet den igen, men den har stadig meget svært ved at starte. Jeg har haft den startet to gange, men der skal trædes 200 gange på kickstarteren hver gang, og den har så gået i stå hurtigt efter.
Jeg har så prøvet med tre forskellige membraner, den ene ny, og det hjælper ikke noget.
Tændrøret gnister rigtig godt, og det bliver også fugtigt, men når jeg så tørrer det af, er det som om det er olie jeg tørrer af.
Der er ikke olietank på scooteren, så jeg har selv blandet benzinen med 2% olie.

Jeg synes snart at jeg har prøvet alt...
Nogen der har nogle gode idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BWS vil ikke starte, hjææælp!
Kommentér på:
BWS vil ikke starte, hjææælp!

Annonce