{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

simmeringe {{forumTopicSubject}}

Hej sg. Jeg har et problem med at min simmering ved tændingen, bliver utætte efter et par dage når jeg skifter dem.
Så noget må jeg jo gøre forkert. Jeg er i tvivl om hvor langt de skal banges ind. Det er en peugoet speedfight 2 jeg har. Kunne være rigtig fedt, vis der telfældigt er en der har en sf2 blok som står skilt af med simmering i. Som evt kan sende et billede hvor dybt den skal side på en sf2(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  simmeringe
  • #1   21. jan 2015 Er det ikke næsten det samme som på Mina? For ved der ligger en guide her inde om simmerringe som jeg har brugt meget smiley

• #2   21. jan 2015 Den må i hvert fald ikke være så langt inde at den lukker for smøre kanalen til lejet. Den må heller ikke røre lejet, så vil inderringen gnubbe mod siden af tætningen og hurtigt ødelægge den.
    Krumtaps akslen skal være helt glat hvor simmeringen er placeret, ingen rust eller hakker.
    Husk at smøre tætnings læben på simmeringen inden montage. En tør simmering kan blive beskadiget når den får rotation uden smørelse.

• #3   21. jan 2015 Ved at man på Mina kan sætte en låse ring i fra baghjulslejet prøv og undersøg om du kan det smiley og hør efter hvad 12v siger smiley

• #4   21. jan 2015 Måske skal der sidde en låsering som MOT nævner, ellers skal der måske som på jog fs, as, og sonic sidde en holder som spændes på blokken der forhindre simmerringen i at poppe ud, ellers ved jeg det desværre ik, kender ik til den motor du nævner, men held og lykke smiley mon ik det bare det en lille fejl smiley

Kommentér på:
simmeringe

Annonce