{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ditech motor pris?
  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #2   6. mar 2015 Det er i orden jeg kan starte den men benzinpumpen svigter.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#3   6. mar 2015 Den sidder stadig på scooteren med original potte og 30 ecu dog er forøret ikke så fint.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#5   7. mar 2015 Jeg har købt en komplet motor magen til bare med karburator den vil jeg have på. Synes dele er for dyre og sjældne brugt til sådan en ditech motor. Karburator det ved jeg hvad er:D

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#7   7. mar 2015 15000 km er ikke ret meget. Men der er intet slør i akslen på tappen. Jeg pillede skiven og dimsen ved membranen og synes ikke den kørte særlig fedt et par dagen efter røg benzin pumpen den koster 1600kr og en 45ecu koster omkring 2000 og de to ting er en nødvendighed for jeg gider køre på den og det sku for dyrt når nu jeg har en komplet motor med karburator.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#9   7. mar 2015 så blev motoren skiftet ud med karburator modellen smiley det virker ! så der er komplet motor ledningsnet benzintank og låsesæt den kørte hen til værkstedet ca 10km så helt død er benzinpumpen ikke.. hvad mon det kan sælges for?

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#11   8. mar 2015 Det ville være fint. Tak for info jeg prøver at smide det til salg.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    jan 2010

#14   8. mar 2015 Tak tak jeg prøver:)

Kommentér på:
ditech motor pris?

Annonce