Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyse
  • #1   9. mar 2015 Det er der ikke nogen der kan fortælle dig.. da man aldrig ved på hvilken maskine, hvilken dyse der køre bedst.. du skal prøve dig frem og vil sige hvis alt er std udover cylle og udst, en normalt ubegrænset scotter med normalt luftfilter ville skulle ha en dyse 75 "efter min mening" og med 70ccm ville det efter "MIN" mening være at du skulle startw mws en dyse 92 til tilkørsel og så smid en 90'er eller 88'er i efter 200 km smiley

• #2   9. mar 2015 Okay tak for svaret, jeg har en 96 i nu og den trækker mig næsten ikke... Så synes bare det lyder af lidt og skulle putte en 92 på...

• #3   9. mar 2015 den burde firtakte meget meden 96 præv med en 88- 90 o se hvad der sker smiley
    kan også være du skal helt ned i 85 men ikke lavere! smiley

• #4   9. mar 2015 er der helt tæt mellem karburator og cylinder skulle du bruge dyse 78-88 ca.

De fleste jeg har hørt om, std med 47mm og gg, har kørt med dyse 82-98 afhængig af karburator, utætheder osv.

Og så er der indimellem nogen med dyse str 120

Jeg snakker alm lukket luftfilterkasse.

Har selv kørt med 92 til 47mm sport og gg, med en utæthed ved studsen.

• #5   10. mar 2015 Hvis det er en Sport cylinder, har jeg set folk helt nede på 80. Jeg bruger selv 82 dyse på min TP Black Trophy 70cc med 17.5mm DellOrto og GG. Men det kan variere meget fra maskine til maskine, så start med en dyse der er for stor og gå et nummer ad gangen.

Kommentér på:
Dyse

Annonce