{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Hvor dum kan man være? {{forumTopicSubject}}

Min ven og jeg. (Yamaha 4 gears.. larmer a h til, og render langt over 100, mig selv.. jogR 60km/t) Vi skulle starte til knallertkørekort her i aften. gennem den kommunale ungdomsskole kunne vi få det for 200,- vi havde været lidt sent ude, og skulle jo bare have beviset, og 200 var jo billigt.. såeh vi meldte os til, og kom med på en af de 2 hold som de allersidste.. vi var 24 i alt.. og jeg mener VAR... Vi havde jo travlt som sædvanlig og vi var da også lidt Brian vi kom på vores kværner, da de fleste ikk havde.. vi tog godt nok gassen da vi kom til den lokale købmand... kiggede over på hinanden.. så fik den bare hele armen... de andre så da også lidt mærkeligt på os, da vi kom gennem skolegården og lagde hen mod cykelskuret... betjenten stod lige omkring hjørnet.. kunne vælge at få bøden og komme på cykel næste gang, eller at blive væk.. Han vidste jo hvem vi var.. såeh vi valgte at slippe på bøden.. vi gik tilbage til cykelskuret og smadrede os selv, for hvor dumme vi var.. så kom han op; betjenten. Han sagde at det bare ikke kunne accepteres, og at vi da skulle have over 5000 kr i bøde... så vi trækkede lige lidt af vejen væk derfra...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dum kan man være?
Kommentér på:
Hvor dum kan man være?

Annonce