3.683 visninger
|
Oprettet:
Info om knallert Suzuki Rmx/Smx {{forumTopicSubject}}
Hej har købt denne Suzuki rmx/smx for et stykke tid siden. Jeg skal til at blande benzin, men jeg ved ikke om det er en 2-takts. Jeg kender heller ikke årgangen. Faktisk ikke særlig meget om den. Det kunne være fantastisk hvis i ville give noget info om den.
Det er min første knallert.
Tusind tak på forhånd.
feb 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 17
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 1.082
Der burde stå et bogstav i slutningen af stelnummeret det fortæller årgangen
Den er 2 takt og originalt er den monteret med selvblander, MEN jeg ved ikke om det er tilsluttet på din, hvis det er er der en lille tank med olie et sted på knallerten, og tag ikke fejl af den til olien og den til kølervæsken, anyway chancen er det er pillet fra
der skal hel syntetisk 2 takt olie i, 2% eller 100 ml til 5 liter
Hvad der ellers lige er umiddelbart at sige.. hmm din må være tunet, kan ihvertilfald se en tun udstødning
den har en vandkølet motor med 6 gear, 41mm cylinder (standard) og 37.8mm slaglængde
Din er vist en rmx hvis jeg ikke tager fejl, smx har 17 tommer hjul og en kortere forskærm
Hvis der er mere så spørg endelig
feb 2015
er det det sorte rør/tank til venstre der er til olie? - og skal den sættes sammen med kaburatoren?
sep 2010
Det ligner du kører med noget PWK karburator og at du kører uden luftfilter (ikke sundt for maskinen) få sat et power filter på
feb 2015
feb 2015
sep 2010
feb 2015
Info om knallert Suzuki Rmx/Smx