858 visninger
|
Oprettet:
salg af scooter {{forumTopicSubject}}
hej folkens
jeg går og pusler lidt med tanken om at købe scooter projekter for at gøre dem i stand derefter sælge dem, så vil høre om i tror der er et marked for det??
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 162 Scootere: 92 Svar: 960
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.682
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 69
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Og så husk også, en renovering er ikke cylinder og udstødnings skift, det indebærer noget mere end det.
Dog vil jeg sige at det er noget man gør for lystens skyld, og ikke for at tjene penge.
Så forvent at tjene lidt til ingenting.
Jeg synes så der er andre faktorer der er vigtigere end pengene, og det er blandt andet du lære en masse ved at skille ad og samle diverse scootere.
Jeg har selv lige renoveret en Jog R til eget forbrug, og jeg synes det var spændende og jeg lærte meget om maskinen samtidigt, og det var helt sikkert noget jeg kunne finde på igen når pengene er til det.
feb 2014
Følger: 32 Følgere: 23 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 252
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Når man køber projekter mangler der ALTID et eller andet, og det er som reelt en del der koster mange penge, dette er i hvert fald hvad jeg selv har erfaret på få projekter.
Men uanset om det er projekt eller færdig renoveret vil folk ikke betale de penge som det er værd, men de forlanger selv en bondegård for deres eget.
Min nyrenoveret Jog R har jeg lagt rigtig mange penge i (beløb holder jeg privat) men den står tæt på en fabriksny maskine du køber ved forhandleren, men jeg ville nok max få 6000 kr.
Det værste er, jeg kan stadig ikke lade vær med at bruge penge på den, så den bliver kun i bedre stand.
Da jeg købte min blå Jog R, var jeg rundt og kigge på forskellige Jog R i pris klassen 5000-8000 kr, og ikke en af dem ville jeg vurderer i samme stand som min nyrenoveret (gule) Jog R.
Folk passer ikke på deres ting, ergo vil folk ikke betale en skid og når der så endelig dukker en maskine op i ny og næ i fornuftig stand, så tror folk de skal bestemme prisen.
Der er så også mange useriøse sælgere.
Ser tit annoncer hvor der står byd, når man så byder får man af vide man er en kæmpe idiot og bliver tilføjet til filterlisten.
Hvis man ikke kan tåle bud skal man ikke have en annonce hvor der står byd.
Så det er ikke kun købere der har hele skylden på markedet.
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 69
jun 2008
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 29
så overvejer lidt at gøre nrg i stand og den anden ja den er bare til vidre salg, for jeg kan se hvad de står til her inde samt på dba og der virker det til at man kan få nogle penge ud af det, det skal så lige siges at jeg har gjordt det før da der var et marked for og må da sige jeg tjente da godt på, det er ikke så meget for at få erfaring men mere mønter
salg af scooter