{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Viaappia
Viaappia
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Jeg har lige anskaffet mig en lille 45'er og jeg skal have oprettet en ansvars forsikring på den..
Så vidt jeg kan se er der ikke forskel på hvad de dækker, men på pris og selvrisiko.. hvad er i jeres erfaring den billigste udbyder? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring?
  • Viaappia
    Viaappia Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   13. aug 2015 Jeg kan ikke finde noget på google om det og der er ikke ret mange af selskaberne der laver selvberegning på knallert forsikringer, ligesom de gør på biler..
    Jeg forventer ikke at nogen bruger hele og halve timer på at finde svaret for mig, jeg håbede egentligt bare at folk lige have 30 sekunder til at skrive "jeg giver xxx hos xxxxx" smiley

• #3   13. aug 2015 Der hvor du har dine andre forsikringer,?

• #4   13. aug 2015 gir ca. 750 ved GF..

hos IF hvor jeg har mine andre forsikringer vil de ha over 1000...

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #5   13. aug 2015 Der er vist ikke noget der hedder selvrisiko ved ansvarsforsikring.

Der er mange selskaber der er lukkede med deres priser og ligefrem nægter at oplyser en pris med mindre du giver dem CPR nummer og rend mig i røven.

Så du kan jo vælge at støtte dem er åbne om deres priser hvis det er det du ønsker.

Men standarden er vist cirka 900 kroner for ansvarsforsikring. Men mindre du får særbehandling pga af at du er medlem er noget bestemt eller har andre forsikringer i samme selskab osv.

Kommentér på:
Forsikring?

Annonce