{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Pgo hot50 HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey SG
Prøver lige igen
Min hot køre ringe! I bund køre den 33 km/t og når man slipper lidt mindre end bund 38 km/t??
Kørte 60 da den var tunet med alle begrænsninger fjernet gg og lette ruller men efter jeg satte 72 dyse i igen og begrænsinger bortset fra membran (kørte 25 med begrænsningen i) så skete det.. Har dyset op til 74 kørte en lille smule bedre
Nogen som har en ide om hvad det ku være? Tænker om det ikke er kaburator eller andet? Ellers er det cylle ku ikke huske om det var thansen eller andet men burde ikke gøre det? Nogen som kan hjælpe
Tak på forhånd
Hele opsætningen før:
82 dyse
Powerfilter
Gg
Skive taget
Tragt
5,5 ruller tror jeg det var

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo hot50 HJÆLP
  • #1   21. aug 2015 Dit emne giver ingen mening..

• Bjarke K
    Bjarke K Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   21. aug 2015 du gik fra pillet skiver til standart, nu køre den kun 33 med skiver i og 38 når man ikke giver bundgas (den dør efter 33 med bundgas)

er det forstået rigtigt?

• #3   21. aug 2015 Præcis altså min spørgsmål er bare at hvorfor hopper den i bund og ikke når man slipper lidt mindre? For lav dyse eller?

• #4   21. aug 2015 Giver for en gangs skyld op..
    Hvis ikke du vil hjælpes, sker det heller ikke..

• Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #5   21. aug 2015 Dit indlæg er noget rodet, så lidt svært at gennemskue dit egentlige problem men prøver alligevel. Lyder som forkert blanding (for meget luft/for lidt benzin) da den går dårligere med fuld gas. Du skriver "bortset fra membran" . Mener du tragten, så i med den igen. ( Mindre luft). Og/eller dys kraftigere op. (Mere benzin). Håber det er det du mente. Held og lykke.

• #6   21. aug 2015 Hey claus det er jo også lidt svært at formulere det problem den fejler sorry
    Og ja altså med fuld std dvs tragten i, skiven i, 72 dyse og std udstødning kunne den ikke køre mere end 20 - 25. Lige pt har jeg fjernet tragten og sat 74 dyse i og gg udstødning og gøre en del bedre dvs ca. 38

Kommentér på:
Pgo hot50 HJÆLP

Annonce