{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var dengang
  • #1   12. sep 2015 Kan kun tale af egen erfaring og kommer sku nok til at lyde som et gammelt fjols:D
    men da jeg var 16 år og kørte knallert kunne der sagtens samles 40-50 knallertkørere til små træf hver weekend uden.politiet blandede sig og det var selvom de vidste at der var mange ulovlige knallerter.
    idag når jeg ser de unge drenge samles til træf eller mødes i store grupper hvor jeg bor kan jeg sku godt forstå politiet kommer der bliver lavet brændere generet andre folk i området og larmet ud over det nødvendige for ikke at tale om det svineri der ligger når de er kørt så tror så men ikke det er pga de kun vil buste ulovlige knallerter politiet dukker op nærmere fordi alm Borgere generes og ringer efter dem.
    så man skal nok kigge lidt indad for tror ikke kun det er her hvor jeg bor det er sådan

• #2   12. sep 2015 Det var jo også fordi vi kom en kæmpe flok når det var .. Og de havde ikke rullefelt m.m. kun bødeblokken

Men folk kørte jo også på deres scootere til træffet.. Specielt visse træf gik der lidt sport i at være den som kom længst væk fra kørende på den tunede scooter

Selv kørt turen fra Kolding til Århus MANGE gange Og ved der har kørt folk fra både Ålborg egnen og KBH område til Als for at komme til det årlige træf der

Billedet jeg har lagt op her er fra Silkeborg.. Da var vi dog kørt til i bil med scooter bagi

Kommentér på:
Det var dengang

Annonce