{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Kenni W
Kenni W
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

sgr hjælp til benelli 491 fra 1999 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen jeg skal bruge noget hjælp til min benelli den er komplet std
Og vil garne have den til at yde beder
Hvad skal jeg gøre for aner ingen ting om
Scooter smiley så i skal mere eller minder skære det ud i pap for mig

Og på forhånd mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sgr hjælp til benelli 491 fra 1999
  • #1   22. sep 2015 yde bedre skriver du mener du så at den er blevet lidt sløv men stadig skal være lovlig bare lidt mere kvik heller skal begrænsningerne fjernes på den sådan den køre 60/70/75 heller skal der sættes tunsæt på den

• Kenni W
    Kenni W Tilmeldt:
    sep 2015

#2   22. sep 2015 Ole N hvor sider begrænsningerne og hvordan fjerner jeg dem

• #3   22. sep 2015 skive i variator fjernes og hvis der er et blindrør på udstødningen skal det skæres af og svejses en prop i og påsvejses igen så det ikke ses evt øø ja så tror jeg det var det det er lidt forskelligt hvor de forskelige scootere er begrænsede henne

• #4   22. sep 2015 sig til din lokale mekaniker han skal fjerne begrænsningerne det er umuligt for mig at forklare hvordan du gør over computeren

• #5   22. sep 2015 det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe men hvis du aldrig har skruet et kikstarterskjold af osv bliver det for svært at forklare

• Kenni W
    Kenni W Tilmeldt:
    sep 2015

#7   22. sep 2015 Jeg har en der kan hjælpe mig med at få tingen fra hinanden men han ander indet
    Om benelli har fået af vide den er meget unik i sin op sætning men hvis du gider og forklare hvordan jeg finder de ting der skal pilles af for den køre beder så må fu meget garne

• #8   22. sep 2015 kikstarterskjoldet skal af og derinde sidder et hjul med nogle ribber på med en møtrik i midten den møtrik skal af og den yderste ribbeskål skal af og under remmen på røret / stangen sider en ring en ring på ca. 8 mm i bredden alt efter hvad scooter det er den skal fjernes og samle så det hele igen og evt køb en 45 udstødning

• Kenni W
    Kenni W Tilmeldt:
    sep 2015

#9   22. sep 2015 Det vil jeg prøve at gøre og mange tak for hjælpen

• #10   22. sep 2015 der er også flere film herinde på f.eks yutupe hvor de viser hvordan og selv tak smiley

Kommentér på:
sgr hjælp til benelli 491 fra 1999

Annonce