1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Tyv.. Tyv..

Hejsa SG, her de sidste par måneder har jeg fået stjålet i alt 4 scootere, alle sammen baneracere eller nogen "vold" tunet scootere.

Det altid sket dage hvor en special person har været her eller en dag hvor jeg eventuelt har rodet i dem.

Her den 13 fik jeg så stjålet min Aprilla Sonic.
Jeg stod på dagen og prøvede og få den igang men den ville så ikke så skilte den ad, kl omkring 20 skulle jeg så over til min ven tog så min anden scooter (En lille comet) og kørte sammen med ham kl var så 22 / 22:30 ca, og jeg går så ind i det rum jeg har mine ting til og stå i. Kiggede så rundt og der var helt tomt alt var væk undtaget to / tre dele til Sonic, samt min nabo's ZIP.
På dagen gik der to mænd rundt uden for og kiggede ind, den ene så ud som om han var igang med og flytte og af hvad jeg kunne se var det min Nabo som bor i samme opgang, den anden boede i den anden opgang. Men han gik og kiggede på min scooter det meste af dagen. Han hade en bil fra BR DR Jensen til og stå uden for sådan en vare vogn, da jeg kom hjem var den også væk!

Sidste gang her den 28 i sidste månede var det samme sket! Roedet lidt på min SFX, ham der manden gik og kiggede i mens mig og min ven pillede ved scootere. Vi væk i ca 20 min også den væk samt hans varevogn!

Han varevogn har ikke været her siden, og mine ting har ikke været pillet ved siden. Så kan næsten med garanti sige det ham der har gjort det... Det også et rum hvor kun 3 har nøglen til mig, ham i den anden blok og min nabo..

Men dsv, har jeg ikke nogen billeder som bevis eller nogen steder hvor jeg ved tingene er. For jeg ved med garanti at det kørt et andet sted hend...

Har opsporet ham til og bo lidt væk fra mig og have et firma kaldet VG Transport..

Ville i tage over midt om natten også kigge ved hans garage efter mine ting eller hvad ville i gøre?

Politiet vil intet gøre, og har en bunke venner og familie klar til og gå ud og hente mine ting og få en god snak med tyven..

Men ved ikke hvad der skal gøres?
Kan jo ikke bare gå ud uden og være sikker også gennemrode en persons garage..

Og ja det er bare scootere, men de scootere har kostet mig alt jeg ejet. Og skulle have dannet mig en fremtid så for mig har de altså en stod betydning, uden dem er det ikke sikkert jeg har råd til og leve mere. De var alle projekter der skulle laves smukke og sælges videre så jeg kunne få penge til kørekort, penge til og kunnne studere. Få en lejlighed og alt det der medfølger.

Håber virkerlig nogen kan give et råd for jeg er helt blank lige nu..

Og håber også nogen kan hjælpe lidt han bor i Rundhøj Alle 57, jeg bor i Rundhøj Alle 59. Hvis nogen har set bilen eller kan sige noget om den så vil jeg virkelig blive glad.

Har lagt billeder af min sonic inden den blev stjålet så folk eventuelt kan se den også måske hjælpe med og finde den hvis han sælger den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyv..
  • #2   16. nov 2015 Ring til politiet og snak med dem om det smiley
    Og en alarm på scooter

• #3   16. nov 2015 Har ikke rigtigt haft penge til en alarm, samt heller det store held med og skaffe noget. Har bare låst dem bedre og bedre fast men alt kan skæres over..

Politiet siger de ikke vil gøre noget medmindre jeg direkte har et billede af ham hvor han står og nakker min scooter eller andet vidne.. Men han er self så "klog" at gøre det når det mørkt samt pakere sin bil lige ud foran døren så der intet og se..

• #5   16. nov 2015 Låsen til stedet er bare en ganske normal dør som til en hus der intet der, men alle mine låse til mine scootere er nakket sammen med scooteren og de stod låst til metal ting inde i rummet.. Men politiet siger jeg skal have direkte beviser på personen før jeg "lovligt" kan gøre noget eller at de kan..

• #7   16. nov 2015 Du / i kunne jo også rode med en scooter og i stedet for og gå ind, så læg jer på lur og få et billed af ham hvis han løber med en mere.
    Som jeg læser det så gør han det i mørke, så har du / i prøvet og montere en skivelås?.

• #9   16. nov 2015 Hvis han er så "snu" som du skriver, så tvivler jeg på at dine ting er på hans egen adr. smiley smiley .

• #10   16. nov 2015 Jeg havde klart taget hjem til manden, hvis jeg havde en mistanke om at han havde stjålet fra mig og politiet ikke ville hjælpe.

• #12   16. nov 2015 Har ikke selv så mange penge samt vi kan ikke rigtigt gøre så meget her, det et offentligt værksted til dem der vil have nøglen som bor her.. smiley

• #14   16. nov 2015 er det følgende firma???

Officiel virksomhedsinformation
    .

Juridisk navn:
    VG transport
    .
    CVR-nr:
    30409140
    .
    Selskabsform:
    Enkeltmandsvirksomhed
    .
    NACE-branche:
    494100 Vejgodstransport
    .
    Adresse:
    Rundhøj Alle 57 st tv, 8270 Højbjerg
    .
    Etableringsår:
    10-07-2015
    .
    .

• #16   16. nov 2015 Måske er det og være lidt for godtroende, men jeg ville gøre forsøget alligevel.
    Gå op med evt. med en ven stille og roligt og høre om du må se hans garage, hvis han nægter dig se den bekræfter det jo de mistanke og den kan du jo bringe videre til politiet.
    Hvis han spørger hvorfor du gerne vil se den, så du jo forklare ham tingende og du mistænker ham for og "låne" dine scootere.

Selvom det IKKE ser sådan ud fra din beskrivelse, så kan han jo have været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

Men igen syndes jeg også at du har været lidt tung bagi som andre også har været inde på hvis de betyder så meget for dig og har så stor indflydelse på dit liv, at du først nu er begyndt og låse dem noget bedre og gøre det lidt mere besværligt for uvelkomne.

• #17   16. nov 2015 Det har i følge mig været låst pænt godt fast, der har været på min Sonic ret lås, to kæde låse samt en lås direkte til en metal pæl i rummet. Så ved ikke selv hvordan det kunne gøres bedre? aflåst rum 2 låst direkte på scooteren og en i rummet?.. Har ikke selv kunne gøre det bedre og har ikke bedre steder og stille dem Og ja det VG transport firmaet.

• #18   17. nov 2015 Hmmm har har du prøvet og hører, hvad ejendomskontoret/boligselskabet siger. Hvad siger dit / jeres forsikringsselskab, for har de været låst dem som du siger er det indbrud..
    Hvis jeg har forstået dig ret, så er det i et boligblokke og ik hus du bor i.
    Jeg ville tage sagen i egen hånd på en pæn måde, nu hvor politiet ik vil gøre noget uden beviser.

• #19   17. nov 2015 Jeg fik stjålet en scooter, og fandt scooteren.
    Jeg ringede til politiet og sagde, at jeg kunne stå på politistationen med tyven indenfor en halv time, men betjenten sagde, at de desværre ikke havde resurser til at gøre noget ved sagen.
    Han sagde bare, at hvis jeg var sikker på at det var min scooter, kunne jeg bare tage den med hjem.

Konklusion: Du er nødt til selv at gøre noget, hvis du vil have det gjort.

• #20   17. nov 2015 gå op og kigge om den holder der

• #23   18. nov 2015 Politiet er virkelig bare nogen nøder i det her, var engang lagt i håndjern ind på stationen pga en fejl, det kunne de godt bruge en bil eller to til. Men at sikkre måske flere personers scooter nej... Det har de ikke en bil til eller noget. Snakkede med bolig folkne og der ikke forsikring og de vil heller nitte gøre mod sagen, det op til poltiiet og står så og skal bruge noget også til og køre i skole arbejde mm på... Men køber jeg en nu? Jamen så den væk dagen efter.. Har været oppe hos ham der stod ikke noget og resten af stedet var låst op grundigt så intet og kunne finde frem til smiley

• #24   18. nov 2015 hvis jeg fandt frem til hvor han var var jeg kørt der ud med EN ven og kigget hvis de stod der havde jeg ringet til resten af slænget og nakket lortet tilbage i dagstimerne

Kommentér på:
Tyv..

Annonce