Tyv.. Tyv..
Hejsa SG, her de sidste par måneder har jeg fået stjålet i alt 4 scootere, alle sammen baneracere eller nogen "vold" tunet scootere.
Det altid sket dage hvor en special person har været her eller en dag hvor jeg eventuelt har rodet i dem.
Her den 13 fik jeg så stjålet min Aprilla Sonic.
Jeg stod på dagen og prøvede og få den igang men den ville så ikke så skilte den ad, kl omkring 20 skulle jeg så over til min ven tog så min anden scooter (En lille comet) og kørte sammen med ham kl var så 22 / 22:30 ca, og jeg går så ind i det rum jeg har mine ting til og stå i. Kiggede så rundt og der var helt tomt alt var væk undtaget to / tre dele til Sonic, samt min nabo's ZIP.
På dagen gik der to mænd rundt uden for og kiggede ind, den ene så ud som om han var igang med og flytte og af hvad jeg kunne se var det min Nabo som bor i samme opgang, den anden boede i den anden opgang. Men han gik og kiggede på min scooter det meste af dagen. Han hade en bil fra BR DR Jensen til og stå uden for sådan en vare vogn, da jeg kom hjem var den også væk!
Sidste gang her den 28 i sidste månede var det samme sket! Roedet lidt på min SFX, ham der manden gik og kiggede i mens mig og min ven pillede ved scootere. Vi væk i ca 20 min også den væk samt hans varevogn!
Han varevogn har ikke været her siden, og mine ting har ikke været pillet ved siden. Så kan næsten med garanti sige det ham der har gjort det... Det også et rum hvor kun 3 har nøglen til mig, ham i den anden blok og min nabo..
Men dsv, har jeg ikke nogen billeder som bevis eller nogen steder hvor jeg ved tingene er. For jeg ved med garanti at det kørt et andet sted hend...
Har opsporet ham til og bo lidt væk fra mig og have et firma kaldet VG Transport..
Ville i tage over midt om natten også kigge ved hans garage efter mine ting eller hvad ville i gøre?
Politiet vil intet gøre, og har en bunke venner og familie klar til og gå ud og hente mine ting og få en god snak med tyven..
Men ved ikke hvad der skal gøres?
Kan jo ikke bare gå ud uden og være sikker også gennemrode en persons garage..
Og ja det er bare scootere, men de scootere har kostet mig alt jeg ejet. Og skulle have dannet mig en fremtid så for mig har de altså en stod betydning, uden dem er det ikke sikkert jeg har råd til og leve mere. De var alle projekter der skulle laves smukke og sælges videre så jeg kunne få penge til kørekort, penge til og kunnne studere. Få en lejlighed og alt det der medfølger.
Håber virkerlig nogen kan give et råd for jeg er helt blank lige nu..
Og håber også nogen kan hjælpe lidt han bor i Rundhøj Alle 57, jeg bor i Rundhøj Alle 59. Hvis nogen har set bilen eller kan sige noget om den så vil jeg virkelig blive glad.
Har lagt billeder af min sonic inden den blev stjålet så folk eventuelt kan se den også måske hjælpe med og finde den hvis han sælger den
sep 2009
Følger: 357 Følgere: 1044 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.193
Og en alarm på scooter
apr 2015
Følger: 14 Følgere: 45 Emner: 7 Svar: 36
Politiet siger de ikke vil gøre noget medmindre jeg direkte har et billede af ham hvor han står og nakker min scooter eller andet vidne.. Men han er self så "klog" at gøre det når det mørkt samt pakere sin bil lige ud foran døren så der intet og se..
apr 2015
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 71 Svar: 747
Som jeg læser det så gør han det i mørke, så har du / i prøvet og montere en skivelås?.
jan 2010
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 7 Emner: 259 Svar: 4.871
apr 2015
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 24 Svar: 86
Officiel virksomhedsinformation
.
Juridisk navn:
VG transport
.
CVR-nr:
30409140
.
Selskabsform:
Enkeltmandsvirksomhed
.
NACE-branche:
494100 Vejgodstransport
.
Adresse:
Rundhøj Alle 57 st tv, 8270 Højbjerg
.
Etableringsår:
10-07-2015
.
.
jan 2010
Gå op med evt. med en ven stille og roligt og høre om du må se hans garage, hvis han nægter dig se den bekræfter det jo de mistanke og den kan du jo bringe videre til politiet.
Hvis han spørger hvorfor du gerne vil se den, så du jo forklare ham tingende og du mistænker ham for og "låne" dine scootere.
Selvom det IKKE ser sådan ud fra din beskrivelse, så kan han jo have været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.
Men igen syndes jeg også at du har været lidt tung bagi som andre også har været inde på hvis de betyder så meget for dig og har så stor indflydelse på dit liv, at du først nu er begyndt og låse dem noget bedre og gøre det lidt mere besværligt for uvelkomne.
apr 2015
jan 2010
Hvis jeg har forstået dig ret, så er det i et boligblokke og ik hus du bor i.
Jeg ville tage sagen i egen hånd på en pæn måde, nu hvor politiet ik vil gøre noget uden beviser.
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 70 Emner: 88 Svar: 630
Jeg ringede til politiet og sagde, at jeg kunne stå på politistationen med tyven indenfor en halv time, men betjenten sagde, at de desværre ikke havde resurser til at gøre noget ved sagen.
Han sagde bare, at hvis jeg var sikker på at det var min scooter, kunne jeg bare tage den med hjem.
Konklusion: Du er nødt til selv at gøre noget, hvis du vil have det gjort.
jul 2014
Følger: 111 Følgere: 253 Scootere: 44 Emner: 37 Svar: 250
apr 2015
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 614 Scootere: 2 Emner: 154 Svar: 1.455
Tyv..