SR50 Ja/Nej?? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har nu haft min SR50 i et par måneders tid, og jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvad jeg synes.
Den er meget driftsikker og økonomisk. Men jeg synes bare ikke jeg føler mig "sikker" når jeg cruiser.
Jeg har i de fleste af mine år kørt PGO Hot 50, så dem kender jeg super godt og ved lige hvordan de kan sno sige på vejene.
Men sådan er sagen ikke lige på min SR.
Jeg føler mig fx. aldrig helt sikker på vej ind i et udfordrende sving og jeg ved ikke hvor meget jeg kan presse mig selv/'min maskine... Hvorimod på min hot vidste jeg præcis hvor hurtigt jeg kunne køre og under hvilke forhold.
Har i nogensinde prøvet noget i stil med dette?
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 69
Synes til tider den virker for stor og tung rundt i sving.
jun 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 7 Emner: 82 Svar: 432
Altså hvis de hotter du har haft har været de gamle modeller med 10" hjul så ligger apriliaen bedre på vejen. Er det ikke 12-13" der sidder på den?
Det der kan være er at sædehøjden og tyngdepunktet generelt er højere på aprilia og det kan dernæst følges lidt ulækkert og køre sving hvis man ikke er vant til maskinen
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 70 Emner: 88 Svar: 630
Hvis jeg ikke havde haft så mange problemer med at få den til at køre ordentligt, havde jeg aldrig solgt den. Jeg synes den var rigtig dejlig at køre på, en rigtig cruiser;)
Men igen, smag og behag.
mar 2004
Følger: 18 Følgere: 19 Scootere: 7 Emner: 15 Svar: 147
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.389
Dæktryksmåleren på din lokale tank kan vise lidt for meget..
Affjedringen kan være forkert indstillet / misligholdt
Men generelt er en hot mere nem at smide rundt ved lav fart. Mindre stift dæmpet mere cykelstifræser.
Sr'en er jo en konstruktion beregnet til lidt højere hastigheder generelt
Mere retningsstabil mindre styringsvillig
SR50 Ja/Nej??