{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

råd angående byt til suzuki street magic {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter. Jeg står og skal udenlands og arbejde i en rigtig god periode så skal af med nogle af mine legetøjer.

Går og tænker over at bytte min Dax mc 125 cc til en street magic
Er der noget jeg skal være opmærksom på ved streetmagic? Kendte svagheder osv.
Har aldrig ejet en af dem før.

Har allerede lidt kig på som vil bytte+mønt min vej.
Det eneste jeg udmidlbart kan se jeg skal gøre noget ved før jeg kan bruge den dagligt er baglygte, og skift af kickstarter skjoldet da det er åbent.
Jeg gætter på det ikke er alt for godt til en hverdags maskine?
Det er forresten den her jeg har kig på http://www.scootergalleri.dk/suzuki-street-magic-lc-byttes/id-1277231

Maskinen skal som sagt bruges til hverdags kørsel,så stabilitet er et must. Andre forslag er også velkomne.

Og så lige et bonus spørgsmål. Hvis jeg ender med at få en knallert/scooter fra før nummerplade loven, er det så muligt stadig at få nummerplade på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd angående byt til suzuki street magic
  • #1   21. jan 2016 Motoren er ikke original på den street magic, så det er ledningsnettet heller ikke. Så der er ikke noget at frygte. For el delene har det med at gå på street magic og de er hammer dyre.

• #2   21. jan 2016 Nomack okay cool takker. er godt at vide Kan du sige hvilken model motoren normalt sidder på? bare så jeg kan få en ide til prislejet for dele.

• #3   21. jan 2016 Tror der stod en sr 50 i hans annonce smiley Så det er minarelli dele smiley

Svar til bonus spørgsmålet: Nej det kan ikke lade sig gøre at få nummerplade på en scooter fra før nummerplade loven smiley

• #4   21. jan 2016 normack tak så det også lige selv. Har bare ikke lige bidt mærke i det de gange jeg læste anoncen.

Satans også, For mener i alle knallert/scootere i holland har nr plade på, Så tænker jeg vil blive stoppet unødvendig meget uden en.

• #5   21. jan 2016 De 2 gange jeg har været i Holland, der har jeg set en del scootere uden nummerplade. Men er du sikker på at det er lovligt at køre på en dansk scooter i Holland?

• #6   21. jan 2016 nomack jeg synes bare at scooteren havde nummerplader da jeg arbejdede der sidste gang. Var i 2014. Men måske jeg husker forkert, bed ikke så meget mærke i dem ud over at undgå dem i bilen.
    Ja jeg skal bare hjem til Danmark engang imellem, og sørge for at gøre min forsikring opmærksom på det. Den bliver lidt dyre.
    Sådan var det ihvertfald sidste gang hvor jeg tog min bil med.

• #7   21. jan 2016 Okay nu er det også ved at være 8-9 år siden jeg sidst var i Holland sidst. Så det kan selvfølgelig godt være at reglerne er ændret siden hen. Ja kunne godt forestille mig at det var dyre i forsikring.

Kommentér på:
råd angående byt til suzuki street magic

Annonce