{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

nye scooter her på sg {{forumTopicSubject}}

sys folk her inde er blevet meget dårlige til og byde folks scootere velkommen eller og afvise med go grund der er masser der er inde og kikke på scooterne men ikke afviser eller byder velkommen sys det er en lille ting og gøre og en stor hjælp til dem der opretter pt er der 32 der afventer godkendelse sys det er alt for mange og det er en meget langsommelig proces når folk ikke stemmer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye scooter her på sg
  • #1   28. mar 2016 hver gang jeg afviser så bliver jeg truget med at blev frosset af admins så jeg gider ikke at stemme dem ind mere jeg hjælper gerne men gider ikke at stemme

• #2   28. mar 2016 synes ikke det er et problem at man må vente lidt på at ens scooter må vente lidt på at komme ind.. men du er inde på noget af det rigtige, synes efterhånden scooter galleri er begyndt at dø' lidt ud, der er ikke særlig aktivt på stemme fronten, heller (efter stemmer).. ved ikke om jeg er forkert på den eller at folk bare ikke er villige til det længere, men det er sgu lidt kedeligt at der ikke rigtig er så stor opmærksomhed omkring det længere..

• #3   28. mar 2016 Jeg stemmer heler ikke så ofte , efter de har lave det om med velkommen point jeg hvade 10 velkommen Og 10 afvis
    Så lave de det om til 8 afvis til nu 1 point men har i nu 10 velkommen point
    Og stemmer heller ikke velkommen
    (p.s. Og folk har ikke teks nok) ups stavet fejl er gratis.

• #4   28. mar 2016 Ja altså det kræver jo kun 5 personer at blive stemt ind. Mig og julemand og 3 andre der giver 10 point

• #5   28. mar 2016 Så blev der stemt 10 scootere ind. Der er mange der nu kun mangler 2-3 point

Kommentér på:
nye scooter her på sg

Annonce