Aprilia Sonic starter og går død Aprilia Sonic starter og går død
Hejsa, jeg har fået mig en Sonic for nogle måneder siden, jeg beslutter mig så for at jeg vil lave en gennem tjekning og lave hvad der skal laves. Den kunne kører da jeg fik den, men den ene bremser duede ikke så det var et must at jeg skulle have den skilt ad, men da jeg har fået samlet alt lortet igen kan den nogle gange starte, men ikke give gas og så går den død - fandt så ud af det var noget med luften og jeg fik lavet luftfilter så den fik mindre luft, og så kunne den kører, og jeg var glad for jeg endelig havde fået lortet op og kører, dagen efter jeg så skal til at starte igen gør den det igen, jeg tager så luftfilteret af og prøver at starte uden så kører den igen men går ud efter jeg har kørt omkring 2 min på den - derefter prøver jeg at sætte den på igen og den starter op og kører lige lidt og så går den død igen ved gassen. den nederste filter er helt lukket af. Jeg har dog sat et helt nyt udstødning på ved navn "SITO PLUS- Aprilia Scarabeo 50 minarelli" ved ikke om det kan have noget at sige? Jeg håber i forstår mig - ellers så spørg i bare. Jeg undskylder hvis det er et meget let emne for jer, men dette er min første scooter jeg nogensinde har haft, og har derfor nogle problemer jeg ikke ved hvordan man laver
Tak på forhånd - har lagt et billede op af min alternative måde xdd
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.162
Men jeg læser det som at du har blokkeret din luftfilter, for at få den til at køre?
Du skal starte ud med at tage karburatoren af og skrue alle dyserne ud og fortælle mig numrene på dem.
Rens dem så grundigt med et hår fra en blødhåret opvaskebørste.
Saml det hele igen og start den så igen.
maj 2016
Følger: 28 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 42
Altså jeg har haft det hele skilt ad, og der rensede jeg karburatoren med rensevæske, ved ikke om det kan have noget at sige - det med numrene finder jeg lige ud af imorgen
maj 2016
Stor: 56
Mellem: 45
Lille: 34
sep 2006
WTF...!!!
Skift den til 80 omgående.
Køb også en 75 og en 85.
Så har du lidt at bytte ud med, for at finde den rigtige.
maj 2016
sep 2006
Det finder du ud af senere.
maj 2016
Aprilia Sonic starter og går død